۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۹۷۲
خطیب نماز جمعه سمنان:

حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن بهترین تفسیر نرمش قهرمانانه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان گفت: ملت ایران با حضور حماسی و شکوهمند خود در راهپیمایی 22 بهمن نرمش قهرمانانه را به بهترین وجه تفسیر کردند و اعتقاد علنی و عملی خود را به نظام اسلامی و رهبری اثبات کردند.
امام جمعه موقت سمنان حجت الاسلام احمد پناهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با قدردانی از حضور سرشار از بصیرت آحاد ملت در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم ما بار دیگر با حضوری حماسی در یکی از روزهای تاریخ ساز کشورمان قدرت و اقتدار خود را به‌ نمایش گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: گام‌های استوار و حضور پرشمار و یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر ادعاهای مقامات آمریکایی و اروپایی بود که سعی می‌کردند دلیل نشستن ایران پشت میز مذاکرات ژنو و گفت‌و‌گو با کشورهای گروه 1+5 را نتیجه تحریم‌ها و فشار بر ملت و نظام اسلامی ما نشان دهند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان این که حضور مردم ایران در جشن بزرگ پیروزی انقلابشان پیام‌های بسیاری برای دشمنان در برداشت، خاطر‌نشان کرد: اقشار مختلف ملت ایران با شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه به دوستان و دشمنان نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و به آرمان‌های بلند امام و شهدا پایبندند.

 

امام جمعه موقت سمنان به دولت‌های غربی و دولتمردان آمریکایی توصیه کرد با نگاهی واقع‌بینانه حضور پرشور ملت ایران را رصد و تفسیر کنند و دست از یاوه‌گویی و زیاده‌خواهی بردارند و بدانند مردم همیشه در صحنه کشورمان هیچ ترسی از تهدید‌های پوشالی آنان ندارند و بر شعار نه شرقی نه غربی خود معتقدند.

 

حجت الاسلام پناهی از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور خواست با پشتوانه عظیم حضور با بصیرت و مقتدرانه ملت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه ادامه مسیر مذاکرات با گروه 1+5 را مقتدر‌تر از گذشته و با حفظ عزت ایران و ایرانی به‌پیش ببرند./977/پ202/ب

ارسال نظرات