۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۹۸۰۳۰
مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان خبر داد؛

پذیرش 60 طلبه خواهر برای سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) زنجان با بیان این که ظرفیت پذیرش امسال این مدرسه 60 نفر است گفت: این تعداد بعد از مصاحبه و آزمون شفاهی از بین متقاضیان انتخاب خواهند شد.
پذیرش 60 طلبه خواهر برای سال تحصیلی جدید

عدیله علیزاده، مدیر حوزه علمیه خواهران الزهراء (س) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) زنجان را یکی از قدیمی ترین حوزه علمیه خواهران زنجان دانست و گفت: این مدرسه قدیمی ترین حوزه ای است که در زنجان برای خواهران طلبه در سال 1370 با همکاری بزرگان تأسیس شد.

 

وی در ادامه افزود: از بدو تأسیس این حوزه علمیه، زحمات فراوانی جهت جذب و تربیت طلاب خواهر صورت گرفته است که در همین راستا از سال 70 تاکنون حدود 540 نفر از حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) زنجان فارغ التحصیل شده و هر کدام به کاری مشغول هستند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) زنجان در ادامه با بیان این که اکثریت فارغ التحصیلان این مدرسه افراد موفقی هستند، تصریح کرد: اکثریت فارغ التحصیلان این مدرسه، خواهران موفقی در امر تحصیل بودند که بعدها برای تکمیل اساتید و کادر مدیریتی خود از همین فارغ التحصیلان استفاده کردیم که با توفیقات الهی تاکنون موفق ظاهر شده اند.

 

وی در ادامه ظرفیت پذیرش طلبه خواهر برای سال جدید این مدرسه علمیه را 60 نفر عنوان و خاطرنشان کرد: طی جلسات کارشناسی که با مسؤولان حوزه علمیه زنجان داشتیم و همین طور بر اساس ظرفیت مدرسه، تصمیم بر این شد که برای سال جدید تحصیلی در این مدرسه 60 نفر از خواهران مستعد را بعد از گذراندن مراحل آزمونی جذب کنیم.

 

خانم علیزاده در ادامه ورودی امسال مدارس خواهران را بدون آزمون کتبی خواند و تأکید کرد: امسال به یاری خداوند در دو واحد تمام وقت و پاره وقت پذیرش خواهیم داشت که مانند سال گذشته بدون آزمون کتبی بوده و فقط از طریق مصاحبه شفاهی و تحقیق میدانی خواهران پذیرش خواهند شد و برای تمام وقت ها مدت زمان در نظر گرفته شده برای اتمام سطح، پنج سال یا همان 10 ترم است که کلاس های آنها به صورت روزانه برگزار می شود ولی برای پاره وقت ها هفت سال برنامه ریزی شده است.

 

گفتنی است؛ پذیرش حوزه علمیه خواهران زنجان از امروز همزمان با حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور آغاز شده است. /949/ت302/ب

ارسال نظرات