۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۹۸۰۳۲

حضور گسترده طلاب و روحانیان در انتخابات مجمع نمایندگان

خبرگزاری رسا ـ انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حالی از صبح امروز آغاز شده است که طلاب و روحانیان حضور گسترده ای در پای صندوق های اخذ رای دارند.
  

 مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه انتخابات هفتمين دوره مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم انتخابات هفتمين دوره مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم انتخابات هفتمين دوره مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از ساعت هشت صبح امروز شنبه بیست و ششم بهمن ماه در مدرسه فیضیه قم آغاز شده است.

 

کار اخذ رای از طلاب و فضلای حوزه های مختلف تا ساعت 18 امروز ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام علی احتشام مدیر اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حاشیه برگزاری انتخابات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور طلاب و فضلای حوزه در این دوره از انتخابات را بسیار باشکوه و گسترده توصیف کرد.

 

وی گفت: از آغازین لحظات اخذ رای در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه، شاهد حضور گسترده و با نشاط طلاب و روحانیان در پای صندوق های اخذ رای هستیم.



حجت الاسلام احتشام یادآورشد: امیدواریم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیست و پنجمین سالگرد خود و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بتواند از ظرفیت های حوزه، مراجع و علما و جامعه مدرسین به خوبی استفاه کند و در مسیر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید گام بردارد.

 

وی با تاکید بر این که حدود 280 نماینده در این دوره از انتخابات برگزیده خواهند شد، گفت: البته احتمال دارد اگر در برخی حوزه ها حد نصاب لازم به دست نیاید آمار کمتر از این تعداد شود.

 

حجت الاسلام احتشام درباره زمان شمارش آرای طلاب و روحانیان، تصریح کرد: در حوزه های انتخابیه کوچک تر بلافاصله بعد از اتمام رأی‌گیری کار شمارش آرا آغاز می شود و در حوزه های بزرگ تر احتمال دارد از فردا کار شمارش آراء آغاز شود.

 

مدیر اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده طلاب و روحانیان در پای صندوق های رای، چنانچه طلاب به زمان بیشتری برای رای دادن نیاز داشته باشند، همکاران ستاد برگزاری انتخابات مستقر در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه نسبت به اخذ رای آنان اقدام خواهند کرد.

 

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از محل برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان حاکی است، شماری از شخصیت های برجسته و مسؤولان حوزوی از جمله آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم و شمار دیگری از مسؤولان حوزه پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه فیضیه در انتخابات هفتمین دوره مجمع نمایندگان شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند.

 

گفتنی است، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، تنها نهاد انتخابی در حوزه علمیه قم است که نمایندگان آن مستقیما برای چهار سال با رای طلاب انتخاب می شوند. /924/پ202/ج

تصاویر حضور گسترده طلاب و روحانیان در هفتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان را می توانید اینجا مشاهده کنید.

ارسال نظرات