۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۹۸۱۵۰
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با آیت‌الله مؤمن

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران با حضور در بیت آیت‌الله مؤمن با این عالم برجسته دیدار و گفت‌وگو کرد.
ديدار توليت مسجد مقدس جمکران با آيت‌الله مؤمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران پیش از ظهر امروز با حضور در بیت آیت‌الله محمد مؤمن، با نماینده مردم شریف قم در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد و به تشریح برخی از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران پرداخت.
وی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته و در دست اقدام مسجد مقدس جمکران گفت: یک سری کارهایی برای ساماندهی منابع انسانی در مسجد مقدس جمکران اجرایی شده که پیش از این نبود و تلاش داریم ظرفیت‌سازی در سیستم اداری مسجد انجام دهیم.
تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: همان‌گونه که در حکم رهبری نسبت به اینجانب ابلاغ شده، نظر رهبر معظم انقلاب ابتدا تلاش و توجه در راستای جذب تسهیلات و در مرحله دوم تغذیه معنوی است که با استفاده از نظرات مراجع تقلید و همیاری همکاران درصدد رساندن مسجد به یک مکان فرهنگی، مذهبی هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه با بیان این‌که ظرفیت‌های فرهنگی خوبی در استان قم نظیر بهره‌گیری از حوزه، دیدار مراجع و انواع جاذبه‌های فرهنگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به دنبال ظرفیت‌سازی مناسب فرهنگی در مسجد مقدس جمکران هستیم تا بتوانیم این مکان را به قطبی تبدیل کنیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب بتواند هفته‌ای یک میلیون زائر را میزبانی کند.
وی با اشاره به این که فضای مسجد مقدس جمکران و حرم اهل‌بیت(ع) انعطاف روحی خاصی در زائران ایجاد می‌کند، تصریح کرد: اگر در تقویت جنبه تبلیغی این مسجد گام برداریم، می‌توانیم تأثیرگذاری بسیار خوبی در روحیات زائرین و عاشقان امام زمان(عج) داشته باشیم.
آیت‌الله محمد مؤمن، نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با تشکر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، ابراز داشت: آنچه که مهم است، این است که فعالیت هایی انجام شود تا مردم به اسلام نابی که پیامبر اکرم(ص) آورده برسند و مطمئنا اگر حرکتی در مسیر الهی صورت بگیرد خداوند هم کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به این‌که مسجد مقدس جمکران ظرفیت بسیار خوبی در صدور معارف ناب دارد، گفت: از خداوند متعال آرزوی موفقیت در خدمت‌رسانی را برای شما خدمت‌گزاران دارم و امید است با فعالیت‌های شما، این مکان مقدس به قطب فرهنگی مدنظر حضرت ولیعصر(عج) تبدیل شود.
گفتنی است، مدیران و معاونان تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار  حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان را همراهی می‌کردند./907/پ202/ج
ارسال نظرات