۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۹۸۱۵۷
مبارز انقلابی بحرینی:

دولت ایران تنها حامی مردم بحرین است

خبرگزاری رسا ـ مبارز انقلابی بحرینی با تأکید بر کمک های ایران به این کشور گفت: تنها دولت ایران به صورت جدی از انقلاب ملت بحرین حمایت می‌کنند و سپس دولت عراق و برخی ملت های آزادی خواه جهان کمک‌هایی به این انقلاب داشته اند.
عزيز حسن الخضران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام شیخ عزیز حسن الخضران، مبارز انقلابی مردم بحرین که به مناسبت سومین سالگرد قیام مردم این کشور در نشست خبری که در محل سالن کنفرانس دفتر نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود گفت: تنها دولت ایران به صورت جدی از انقلاب ملت بحرین حمایت می‌کنند و سپس دولت عراق و برخی ملت های آزادی خواه جهان کمک‌هایی به این انقلاب داشته اند، غیر از این دولت ها، نه تنها کسی حمایتی از مردم ما نداشته بلکه سنگ اندازی نیز کرده و نمی خواهند که انقلاب ملت بحرین به سرانجام برسد.

حجت الاسلام «شیخ عزیز حسن الخضران» افزود: تا کنون انقلاب بحرین 130 شهید تقدیم کرده است که در همین راستا انقلاب‌های مردمی دیگر کشورهای مسلمان که تاکنون انجام شده، به علت نداشتن رهبر و زود به سرانجام رسیدن، پایدار نبوده و بعد از مدت کوتاهی از بین رفته است اما بحرین با توجه به اینکه علما و روحانیون حاضر و مردم بر رهبری «آیت ا... عیسی احمد قاسم» هم عقیده هستند، پایدار بوده است.

وی ضمن اشاره به این مطلب که در بحرین شیعه و سنی حضور دارند، گفت: شاید در بین مردم، احزاب و قبایل حاضر در این کشور اختلافات جزیی باشد اما همه برای سرنگونی سلطه آل خلیفه هم عقیده بوده و تمامی تلاش خود را برای به ثمر رساندن انقلاب خواهند کرد و دست از این موضوع نخواهند کشید.

وی خاطرنشان کرد: در روز 25 بهمن که سالگرد قیام مردم برای کسب انقلاب بود، 250هزار نفر به خیابان ها ریخته و به راهپیمایی علیه حکومت آل خلیفه پرداختند.

وی در ادامه از رسانه ها درخواست کرد که اخبار بحرین را منتشر کنند چرا که خود بحرین شبکه مستقلی ندارد و اگر رسانه و یا شبکه ای وجود دارد تحت نفوذ آل خلیفه بوده و یا قطع شده است.

وی گفت: اصلیت آل خلیفه عربستانی بوده و حدود 230 سال است که بر بحرین حکومت می کنند و برای این که افراد نظامی بحرین به احساسات و عواطف مردم واکنشی نشان ندهند، از افراد غیر بحرینی استفاده می‌کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بعد از گذشت 43 سال از استقلال ظاهری بحرین از سلطه انگلیس، کشور ما با حدود 800 هزار نفر جمعیت و 800 کیلومتر مربع مساحت، در واقعیت همچنان تحت سلطه انگلیس است./940/پ202/س

ارسال نظرات