۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۹۸۲۸۵

قهرمانی تیم المهدی در مسابقات فوتسال طلاب قم

خبرگزاری رسا ـ مسابقات فوتسال طلاب بسیجی حوزه علمیه قم که همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده بود با قهرمانی تیم المهدی(عج) به پایان رسید.
مسابقات فوتسال طلاب بسيجي در قم مسابقات فوتسال طلاب بسيجي در قم مسابقات فوتسال طلاب - جام فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقات قهرمانی فوتسال طلاب حوزه علمیه قم(جام فجر) با قهرمانی تیم المهدی(عج) و نایب قهرمانی تیم حلم و ادب به پایان رسید.


بر اساس این گزارش این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 34 تیم از سوی تربیت بدنی تیپ 83 امام صادق(ع) قم و در سالن ورزشی محراب تیپ برگزار شد.


مسابقه نهایی این دوره از مسابقات بین تیم های المهدی و حلم و ادب برگزار شد.


در این بازی نزدیک و دیدنی ابتدا تیم حلم و ادب با دوگل از حریف خود پیش افتاد، اما بازیکنان تیم المهدی در ادامه موفق شدند سه گل وارد دروازه حریف کنند و قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آوردند.


در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز تیم شهدای صادقیه موفق شد با نتیجه نزدیک دو بر یک تیم بقیه الله(عج) را شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند.


مراسم اختتامیه و اهدای جام و جوایز این دوره از مسابقات نیز بلافاصه پس از پایان بازی نهایی با حضور حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق(ع) برگزار و جوایز تیم های برتر به آنان اهدا شد.


حجت الاسلام طیبی فر در این مراسم با تاکید بر اهتمام ویژه طلاب به امر ورزش، تصریح کرد: ضرورت دارد طلاب در کنار تحصیل به امر ورزش نیز توجه داشته باشند.


جام اخلاق مسابقات فوتسال طلاب حوزه علمیه قم نیز به تیم سید الشهدا(ع) تعلق گرفت و مهدی رضوی زاده نیز به عنوان بازیکن برتر اخلاق معرفی شد.


گفتنی است، به سه تیم برتر این دوره از مسابقات علاوه بر جام، لوح تقدیر و به ترتیب مبلغ هشتاد، شصت و چهل هزار تومان به هر یک از بازیکنان اهدا شد.


لازم به ذکر است، تیم فوتسال خبرگزاری رسا نیز در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که بعد از صعود از مرحله گروهی در مرحله یک هشتم نهایی نیز از سد حریف خود گذشت و در مرحله یک چهارم نهایی بعد از انجام یک بازی دیدنی و نزدیک در ضربات پنالتی به تیم شهدای صادقیه باخت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات