۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۴۲۸

کتاب«مهارت مقاله نویسی» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «مهارت مقاله‏نویسی» نوشته حجت‌الاسلام محمد اسماعیل عبداللهی از نویسندگان برتر حوزه علمیه قم، از سوی انتشارات «ذکری» چاپ و منتشر شد.
مهارت مقاله نويسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب «مهارت مقاله ‏نویسی» نوشته حجت‌الاسلام محمد اسماعیل عبداللهی از نویسندگان برتر حوزه علمیه قم، از سوی انتشارات «ذکری» چاپ و منتشر شد.

بر اساس این گزارش، نویسنده این کتاب مطالب آن را با قلمی ساده و روان در چهار گفتار تنظیم کرده است؛ گفتار اول: «مفهوم شناسی»، گفتار دوم: «محتوای مقاله»، گفتار سوم: «ساختار مقاله» و گفتار چهارم: «ارزیابی مقاله» است و در آن به مباحثی همچون«ابعاد اصلی مقاله»، «محتوای مقاله»، «منبع شناسی»، «جمع‏آوری اطلاعات»، «ارائه نتیجه تحقیق»، «عنوان مقاله»، «استناد سازی»، «ارجاعات»، «نقل قول‌ها»، «پاورقی و پانوشت» و مانند آن پرداخته است.

شایان ذکر است، این نویسنده برتر حوزوی، در کتاب خود به سؤالات زیر پاسخ داده است:

چگونه یک مقاله علمی بنویسید؟ چگونه قالب و ساختار یک مقاله را ببندید؟ چگونه مقاله خودتان را در یک فصلنامه علمی منتشر نمایید؟ چگونه در همایش‏ ها و جشنواره ‏ها رتبه برتر را کسب کنید؟ چگونه مقاله نویس برتر شوید؟ چگونه از پایان‏نامه ‏هایتان، مقاله علمی استخراج کنید؟ چگونه داوران، یک مقاله علمی را ارزیابی می‏کنند؟

علاقه ‌مندان جهت تهیه این کتاب می ‏توانند با شماره 09127544672 تماس بگیرند./919/ن603/ن

 

ارسال نظرات