۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۸۶۱۶
25 اسفند ماه؛

آخرین مهلت ثبت نام در مدارس علمیه برادران لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان از پذیرش حوزه های علمیه برادران تا 25 اسفند ماه سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که حوزه های علمیه لرستان همزمان با سراسر کشور داوطلب می پذیرد، بیان داشت: آغاز ثبت نام حوزه های علمیه از اول بهمن شروع شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون سراسری حوزه های علمیه، گفت: در استان لرستان دو حوزه امتحانی در شهرستان های خرم آباد و بروجرد برگزار می شود.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به این که همه افراد می توانند ثبت نام کنند، افزود: افرادی که در آزمون کتبی حوزه قبول شوند، پس از قبولی تحقیقات محلی و مصاحبه انجام می شود.

وی افزود: در مرحله آخر نیز یک دوره تثبیت 20 روزه بین افراد برگزار می شود و در نهایت یک چهارم شرکت کنندگان پس از مراحل نام برده شده در حوزه های علمیه پذیرفته می شوند.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که مدرک تحصیلی برای ثبت نام خیلی ملاک نیست، افزود: داشتن مدرک برای داوطلبین آمادگی بیشتری برای حضور آنها در حوزه های علمیه فراهم می آورد.

مدیر حوزه های علمیه در پایان با اشاره به شرایط سنی برای پذیرش طلبه، بیان داشت: داوطلبان حوزه های علمیه نباید مشمول خدمت سربازی باشند./9451/د101/ب

ارسال نظرات