۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۹۸۷۱۶
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این که اقتصاد مقاومتی نیازمند افرادی با روحیه جهادی است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی مسأله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.
اقتصاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جواد سعدون زاده، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، شب گذشته در جلسه شورای اداری خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با بیان این که اقتصاد مقاومتی از دیدگاه بسیاری از کارشناسان سبب ایجاد تحول در اقتصاد کشور می‌شود، اظهار داشت: اقتصادی مفاومتی فرصتی برای شکوفایی افتصاد کشور است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان، خوزستان را کلید طلایی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ظرفیت های خوزستان اساسی است و این استان و این استان را می توان موتور محرک اقتصاد ملی نامگذاری کرد.

سعدون زاده در ادامه گفت: خوزستان در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی کارآمد می تواند به عنوان مرکز ثقل اقتصاد مقاومتی محسوب شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خوزستان از نرخ بیکاری 28 درصد رنج می برد، اظهار داشت: استاندار و مسؤولان باید نسبت به این مسأله چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقتصاد مقاومتی نیازمند افرادی با روحیه جهادی است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی مسأله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان این که فوانین مغارض با سیاست های اقتصاد مقاومتی باید برداشته و راه در این مسیر هموار شود، گفت: گفتمان سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی تبدیل به گفتمان عمومی شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توهین سریال سرزمین کهن به خوزستانی ها اظهار داشت: صدا و سیما تریبون ملی است.

سعدون زاده با بیان این که نظام این مسأله را به خوبی هدایت و کنترل کرد، خاطر نشان کرد: در خوزستان مشکلی به نام تضاد اقوام وجود ندارد و همه اقوام با وحدت در کنار یکدیگر  در حال زندگی کردن هستند./9464/د 101/س

ارسال نظرات