۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۹۸۹۰۵
طلبه مشهدی؛

برگزیده جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری

خبرگزاری رسا ـ طلبه مشهدی به عنوان برگزیده جشنواره فعالان بین المللی عرصه فضای مجازی معرفی شد.
فضاي مجازي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، وبگاه گفتمان برتر که از سوی یکی از طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد اداره می شود، عنوان برگزیده نخستین جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری را به خود اختصاص داد.

 

این گزارش حاکیست، از میان 900 اثر ارسالی به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیولی، ترکی استانبولی و کردی، 50 اثر برگزیده و از 12 اثر با اهدای سکه بهار آزادی، لوح تقدیر و تندیس، تقدیر شد.

در این جشنواره مطلب «اظهارات تکان دهنده جوان اهل سنت فلسطینی که با سخنان سید حسن نصرالله شیعه شد» از وبگاه گفتمان برتر موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس اولین جشنواره بین المللی مقاومت و بیداری شد.

 

برگزیدگان، جوایز خود را از سعید جلیلی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و عضو مجموع تشخیص مصلحت نظام دریافت کردند. سخنان جلیلی در باب نقش رسانه های سایبری در تقویت جریان مقاومت و ایجاد تمدن نوین اسلامی، از این لینک قابل دریافت است.

 

یادآور می شود اختتامیه نخستین جشنواره فعالان بین المللی عرصه فضای مجازی که با حمایت سازمان بسیج مستضعفین، شورای عالی فضای مجازی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و مؤسسه نور برگزار شده است، چهارشنبه هفتم اسفند در محل تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد./930/د103/ب

ارسال نظرات