۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۹۹۱۱۵
مدیرکل فرهنگی دفتر تبلیغات اصفهان:

جشنواره اشراق راهی برای مبارزه با هنر ضد دینی و سکولار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صافی با اشاره به برگزاری جشنواره اشراق در شهر اصفهان گفت: این جشنواره با هدف مبارزه با هنر ضد ارزشی و ضد دینی و نشر ارزش های اصیل هنر اسلامی برگزار می گردد.
حجت الاسلام عليرضا صافي مديرکل فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علیرضا صافی، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری هفته فرهنگی اشراق، علت انتخاب شهر اصفهان برای میزبانی هفته فرهنگی اشراق را ظرفیت های بسیار خوب اصفهان در زمینه های مختلف هنری ذکر کرد و گفت: هنر اصفهان در زمینه های مختلف هنری متجلی شده است و در سراسر جهان به شهرت رسیده.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حوزوی اشراق در دیگر کشورها خاطر نشان کرد: جشنواره اشراق در هفته فرهنگی هنری حوزوی اشراق که برای نخستین بار شاهد آن هستیم برگزار می گردد که برخلاف دیگر جشنواره ها این جشنواره در برگزاری مراسم جشنواره خلاصه نمی شود و دارای دستاوردهای بسیاری است.

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان درباره اهداف جشنواره اشراق تصریح کرد: پاسداشت هنر اصیل و اسلامی و مبارزه با جریان های هنری ضد دینی و سکولار، تعمیق و نشر ارزش های ادبی و هنری اسلامی برپایه تفکرات امام خمینی و نظرات رهبر انقلاب اسلامی از اهداف این حرکت فرهنگی هنری است.

حجت الاسلام صافی در ادامه ابراز داشت: نشر ارزش های اسلامی و انسانی و آمیزه های اخلاقی اسلام و حتی فلسفه احکام الهی، برنامه ریزی به منظور هدایت و حمایت آثار هنری طلاب، ایجاد زمینه های تقویت انگیزه، استعداد و فعالیت های فرهنگی هنری طلاب، شناسایی طلاب و مبلغان هنری، ایجاد انجمن های ادبی و انتشار آثار در آینده از دیگر اهداف این جشنواره است./939/پ202/س

ارسال نظرات