۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۹۹۲۰۹
استاد دانشگاه بیرجند:

خواص بی‌بصیرت دشمنان را در اجرای توطئه‎ها دلگرم می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه بیرجند با بیان این که نقشه های دشمن بر محور بی بصیرتی خواص در طول تاریخ اسلام و ایران عملی شده است، گفت: هولناک ترین ضربات را در طول تاریخ خواص بی بصیرت بر پیکره اسلام و ولایت وارد کرده اند.
بصيرت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت الاسلام محمد هادی شهاب، مدیر گروه فلسفه و معارف اسلامی دانشگاه بیرجند، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت با اشاره به این که بی بصیرتی برخی از خواص در طول تاریخ اسلام هولناک ترین ضربه ها را بر پیکره ولایت و قرآن وارد کرده است، گفت: اگر تاریخ اسلام را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم آنچه شکست مسلمانان را در جنگ احد رقم زد بی بصیرتی خواص بوده است.

 

استاد حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان این که دشمنان به مرور زمان متوجه شدند بهترین راه ضربه زدن به اسلام استفاده از بی بصیرتی خواص است، گفت: دشمن با نفوذ در خواص بی بصیرت همواره بر پیکره ولایت ضربه وارد کرده و ولایت را تحت فشار قرار داده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیرجند با بررسی نقش بی بصیرتی خواص در طول تاریخ اسلام، گفت: متاسفانه شهادت حضرت علی(ع) در محراب، شهادت امام حسین در واقعه کربلا، جداسازی خاک ایران در دوره قاجار، قطعنامه 598 در زمینه جنگ که امام خمینی از آن به عنوان جام زهر یاد کردند و فتننه سال 88 از بارزترین مصداق های بی بصیرتی خواص در دوارن معاصر هستند.

 

حجت الاسلام شهاب با بیان این که در حال حاضر کشور ما در حساس ترین شرایط ممکن قرار دارد، گفت: مهم ترین اصل در دوران حاضر برای نجات اسلام و ایران حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری است و اگر خواص یا بزرگان در مسیری خلاف این راه حرکت کنند به پیکره نظام ضربات جبران ناپذیری وارد خواهند کرد.

 

وی با بیان این که دشمن با تفرقه افکنی و نفوذ در خواص در حال حاضر در کشور به دنبال تضعیف ولایت است، گفت: متاسفانه دشمنان نظام و اسلام متوجه شده اند تنها با هدف گیری ولایت است که می توانند نقشه های شوم خود را در کشور به سرانجام برسانند به همین دلیل مردم باید با نهایت هوشیاری در مسیر ولایت گام برداشته و از ولایت عقب نمانده و بر آن سبقت هم نگیرند.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیرجند با بیان این که طلاب هم در ردیف خواص ولایت هستند، یادآور شد: طلبه و روحانی نباید با اعمال و رفتار خود بر پیکره ولایت ضربه وارده کرده و آب به آسیاب دشمن بریزد بلکه باید با ولایت مداری خود دعوتگر مردم به حرکت در مسیر ولایت باشد. /968/پ202/س

ارسال نظرات