۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۹۹۲۶۵
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی:

برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید جلوی رانت خواری های گسترده را گرفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین کازرونی تاکید کرد: یکی از اقدامات اساسی در این زمینه، مبارزه جدی با فساد اقتصادی و تکیه بر تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد.
کازروني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین کازرونی در نطق پیش از دستور نوبت عصر اجلاسیه پانزدهم خبرگان رهبری، پیرامون اقتصاد کلان کشور نکاتی را بیان نموده و بر ضرورت اصلاح قوانین اقتصادی و فاصله گرفتن از اقتصاد دولتی تأکید کرد و افزود: «یکی از اقدامات اساسی در این زمینه، مبارزه جدی با فساد اقتصادی و تکیه بر تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد».

 

وی همچنین جلوگیری از رانت خواری های گسترده ، تقویت سیستم های کنترل کننده تورم، تهیه آمار دقیق از فعالیت های اقتصادی و حمایت از بخش های تولیدی را در این راستا بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

 


این عضو مجلس خبرگان ایجاد فضای آرام و پرهیز از تنش های نابجا را برای نیل به موفقیت در عرصه های گوناگون خواستار شد و تصریح کرد: «اگر همواره منویات مقام معظم رهبری در مسائل مختلف، نصب العین همگان قرار گرفته شود بسیاری از مشکلات موجود به راحتی پشت سر گذاشته خواهد شد».

 

وی در همین زمینه، حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت های مختلف و دولت یازدهم را خاطر نشان ساخت و افزود: «حمایت معظم له از دولت و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای را نباید نادیده گرفت و با پشتیبانی از دیپلمات های کشورمان که از سوی ایشان فرزندان انقلاب خوانده شدند می توان مسیر عبور از مشکلات را هموار نمود».

 

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی در پایان از ضرورت پرهیز از اسراف و تجمل گرایی به خصوص از سوی مسئولین و نهادهای حاکمیتی سخن گفت و بر آن تأکید کرد./924/د102/ج

ارسال نظرات