۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۹۹۳۱۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

محوریت جشن نیکوکاری عمل به دستورات دین مبین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، گفت: محوریت جشن نیکوکاری عمل به دستورات دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که برای کمک به نیازمندان، باید آبروی آن ها را حفظ کنیم، بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) منشأ خدمت به افراد نیازمند است.

وی با اشاره به این که کمک به هم نوع کار مقدس و باشکوهی است، افزود: کمک به نیازمندان موجب از بین رفتن فاصله طبقاتی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که هر ساله در این آیین کمک های بسیاری از سوی مردم نیکوکار از سوی پایگاه های مسقر کمیته امداد جمع آوری می شود، افزود: این هفته فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ نوع دوستی بین مردم است. 

وی با اشاره به عمل انسان ها، افزود: اظهار محبت نسبت به مردم و عمل به نیکی ها، بدی ها را می برد.

مدیر حوزه های علمیه خرم آباد خاطرنشان کرد: احسان و نیکوکاری از مفاهیم مورد تأکید در آموزه های دینی و قرآنی است و دین مبین اسلام بر این امر تأکید فراوانی دارد.

وی افزود: محوریت جشن نیکوکاری عمل به دستورات دین مبین اسلام در راستای توجه و دستگیری به نیازمندان است.

حجت الاسلام مبلغی در پایان با بیان این که هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است که همه ما به هر شکل نیازمندان جامعه را مورد تفقد قرار دهیم، بیان داشت: انتظار می رود مسؤولان و مردم توانمند نیز در این روزها گام های مؤثری بردارند./9451/ت302/ب

ارسال نظرات