۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۹۹۳۴۲

برگزاری محفل نیایشی و معرفتی با طعم زندگی مهدوی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه آینده روشن دفتر تهران برنامه‌های نیایشی و معرفتی آخر هفته این مرکز را تشریح کرد.
مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی سلطان احمدی، مسؤول مؤسسه آینده روشن دفتر تهران، در گفت و گو با خبرنگار رسا از برنامه‌های آخرهفته مهدیه امام خمینی(ره) موسسه آینده روشن تهران خبر داد و گفت: جامعه اسلامی و شیعی امروزه در معرض خطرهای گوناگون فرهنگی و معنوی است؛ از این رو مراکز فرهنگی و دینی و همه فعالان دغدغه‌مند باید به رسالت فرهنگی خود واقف باشند و وارد میدان فرهنگی شوند تا سهم خود را در تحقق تربیت اسلامی ادا کنند.

 

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی پژوهشکده مهدویت در تهران، توجه به نیازهای معنوی و فرهنگی پایتخت را ضروری برشمرد و ادامه داد: برنامه های این مرکز با هدف ارتباط ثمربخش استادان و فضلای حوزه علمیه قم با فرهیختگان عرصه های مختلف و نسل جوان شهر تهران اجرا می شود.

 


حجت الاسلام سلطان احمدی حضور عموم را در برنامه های نیایشی و معرفتی موسسه آینده روشن تهران آزاد اعلام کرد و ابراز داشت: حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی فردا 15 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا و آیین پرفیض قرائت دعای کمیل به تبیین اخلاق منتظرانه می پردازد.

 


وی همچنین با اشاره به برنامه های صبح روز جمعه 16 اسفندماه، خاطرنشان کرد: آیین دعای ندبه جمعه از ساعت 7:30 صبح آغاز خواهد شد و حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی به بخش های دیگر اخلاق منتظرانه می پردازد.

 


علاقه مندان به معارف مهدوی می توانند برای حضور در این مراسم ها به نشانی تهران، خیابان سمیه، بین خیابان شهید مفتح و فرصت، پلاک 151 مراجعه کنند./918/پ202/س

ارسال نظرات