۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۹۳۶۵
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

تساهل و تسامح فرهنگی سبب نگرانی متدینان شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم التزام هر چه بیشتر متصدیان فرهنگ کشور به شرع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان حضرت امام و شهدای انقلاب، تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبد المحمود عبد اللهی نماینده مردم استان اصفهان در نطق پیش از دستور نوبت عصر دومین روز اجلاسیه خبرگان رهبری، در خصوص ترویج و تبلیغ بی عفتی و فرهنگ لاابلی گری در اجتماع هشدار داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبد اللهی، ساخت و ارائه ی برخی فیلم های ناهنجار و مغایر با احکام دینی را محکوم و در این خصوص گفت: «متأسفانه برخی از این گونه فیلم ها به راحتی در محافل گوناگون به نمایش در می اید و مسؤولان فرهنگی هم از خود موضع گیری مناسب نشان نمی دهد و با تسامح از کنار اینها عبور می کنند».

 

این فیلم ها نه تنها با ارزش ها و آموزش های اولیه دینی ناهماهنگ است معیارها و مبانی انقلاب اسلامی را ناسازگار است و متأسفانه در شرائط فعلی تسامح در دادن مجوز به این فیلم ها بیشتر شده است.

 

عبداللهیافزود: «این تسامح و عدم نظارت مع الاسف در مورد کتابها و محصولات فرهنگی مکتوب هم مشاهده می شود که موجبات نگرانی را برای متدینین فراهم می آورد».

 

متأسفانه در این قسمت کتاب ها و نشریاتی که بخاطر ناهنجاری ها اجازه انتشار نداشته امروز پیوسته اجازه نشریه می گیرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم التزام هر چه بیشتر متصدیان فرهنگ کشور به شرع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان حضرت امام و شهدای انقلاب، تأکید کرد و تصریح نمود: «با رصد کلمات امام راحل آنچه بسیار دیده می شود هشدار در مورد خطر انحراف از مسیر دین در قالب کالاهای فرهنگی و هنری است که امام (ره) همگان را به رعایت احکام شرعی و مقابله جدی مسؤولان نظام با ترویج افکار انحرافی مسؤولان می دانستند». /924/د102/ج

ارسال نظرات