۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۹۴۰۳

عیادت مسؤولان مرکز خدمات کشور با طلبه اهداء کننده کلیه

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از سوی حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با حجت الاسلام کمیل نظافتی که کلیه خود را به فردی دیالیزی اهدا کرده بود عیادت کرد.
ديدار مسؤلان مرکز خدمات با حجت الاسلام نظافتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، شب گذشته حجت الاسلام مهدی غیاثی، رییس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از سوی حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، با حجت الاسلام کمیل نظافتی که کلیه خود را به فردی دیالیزی اهدا کرده بود عیادت کرد.

 

حجت الاسلام مهدی غیاثی، رییس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به ایثارگری وی در اهدا کلیه به یک نوجوان گفت: افرادی مثل حجت الاسلام کمیل نظافتی در کشور زیاد داریم که در گمنامی و برای رضای خدا دست به چنین کارهایی می زنند.

 

وی ادامه داد: اگر مرجع حاجات مردم شدید، خوشحال باشید که خدا شما را دوست می دارد، و چنانچه در خانه یا دفتر کارتان به روی مردم بسته شد و مردم به شما مراجعه نکردند یا نتوانستند مراجعه کنند، بدانید که از رحمت خدا محروم شده اید و باید به جای خوشحالی، ناراحت و اندوهگین شوید.

 

حجت الاسلام قیاسی با اشاره به اینکه کمک به همنوعان درقرآن و احادیت امامان فراوان دیده می شود بیان داشت: افرادی که این توفیق الهی شامل حالشان شده است باید شکر خدا را به جای آورند.

 

وی به روایتی از حضرت زهرا(س) اشاره و تصریح کرد: حضرت زهرا(س) می فرمایند: من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم، تلاوت قرآن، انفاق در راه خدا و نگاه به چهره رسول خدا(ص)، که بحمد الله کمیل نظافتی در انفاق در راه خدا توفیق یافته اند.

 

رییس دفتر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ادامه داد: خدمت رسانى یعنى سود رسانى و خیر رسانى که انسان هر چه توان دارد به دیگران سود رساند و مشکلات و نیازهاى مردم را برطرف سازد.

 

وی تاکید کرد: سراى آخرت جایگاه زندگى است و اگر ما این چند روز دنیا را با نیت نیک و با عمل نیک پشت سر بگذاریم، به زندگى جاوید و بى نهایت مى رسیم و سراى آخرت خیر محض و سعادت خالص است که در آنجا اثرى از ناگوارى ها و سختى ها و رنج ها و دردهاى دنیوى نیست، اما در صورتى این جاودانگى با سعادت و خوشى مقرون است که در دنیا عمل صالح انجام داده باشیم و تقوا را پیشه خود ساخته باشیم.

 

وی ادامه داد: این عمل حجت الاسلام کمیل نظافتی می تواند الگوی خوبی برای همه عزیزان باشد تا بتوانیم جان سجادها را نجات و حیات مجددی به این عزیزان ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام کمیل نظافتی، نیز در این دیدار گفت: حتی ما برای این قضیه مجبور شدیم بخشی از  وسایل خانه را هم بفروشیم تا بخشی از هزینه های بیمارستانی را تأمین کنیم. چون برخی کارها نظیر آزمایش و موارد دیگر نیاز به پول داشت و با توجه به شرایط بسیار نامناسب خانواده سجاد، بخشی از این هزینه ها را خود من پرداخت کردم. چون خانواده آقا سجاد وضعیت مالی خوبی نداشتند و یک خانواده آبرومند ولی ضعیف جامعه بودند و اهل کلاله استان گلستان و گیرنده کلیه هم هشت سال داشت که به خاطر دیالیز از چهار سال پیش مقیم امیرکلای بابل شده بودند.

 

وی با اشاره به این که همه بندگان خدا برای نجات همنوعان خود می توانند کمک کنند اشاره کرد و بیان داشت: اگر پیامبر اسلام و امامان معصوم تاکید دارند که به همنوعان خود کمک کنید ما نباید ازاین قافله عقب بمانیم.

 

حجت الاسلام نظافتی تصریح کرد: شاید با اهدا یک عضوی از بدن یک انسانی را نجات بدهد که برای آینده مملکتمان مفید باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات