۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۹۹۴۱۴
در آستانه ایام فاطمیه؛

همایش فاطمیه و فرصت‌های تبلیغ برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش فاطمیه و فرصت‌های تبلیغ از سوی گروه علمی فرهنگی امام هادی(ع) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و حوزه علمیه خوهران تهران برگزار شد.
فاطميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تخصصی آموزش فاطمیه و فرصت‌های تبلیغ صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلیمن شهاب مرادی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و حجت الاسلام والمسلمین نجم‌الدین طبسی از اساتید حوزه علمیه و حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمی نژاد برگزار شد.

گفتنی است در این همایش دو روزه اساتید برجسته حوزه و دانشگاه درباره موضوعاتی همچون فضایل حضرت زهرا(س)، اخلاق تبلیغ، اقدامات مورخین در نقل وقایع شهادت حضرت زهرا(س) و اخلاق خانواده از نگاه آن حضرت سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی، حجت الاسلام و المسلیمن عطارنژاد و آیت‌الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه سخنرانان این همایش در نوبت بعدازظهر و اختتامیه این همایش خواهند بود./9662/پ203/ع

ارسال نظرات