۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۱۹۹۵۳۰
با حضور مراجع تقلید؛

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی لاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی لاری با حضور مراجع تقلید، علما،‌ طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت آيت الله موسوي لاري در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله موسوی لاری پنج شنبه شب با حضور مراجع تقلید، علما،‌ طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی، آیات امینی، علوی بروجردی، مصباح یزدی، خاتمی، کعبی، ری شهری و محقق داماد، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، حجت‌الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری خطیب برجسته حوزه علمیه در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به فعالیت‌های علمی و تبلیغی آیت‌الله موسوی لاری گفت: افراد فراوانی در کشورهای خارجی با کتاب‌های آن مرحوم به دین اسلام گرایش پیدا کردند.

گفتنی است، آیت‌الله سید ‌مجتبی موسوی ‌لاری نماینده ولی فقیه در لارستان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری، بامداد روز شنبه، نوزدهم اسفندماه سال 91 در بیمارستان امام رضا(ع) لار به دیار باقی شتافت.

بررسی مشکلات اخلاقی و روانی، اسلام و سیمای تمدن غرب، رسالت اخلاق در تکامل انسان، خداشناسی، مبانی اعتقادات در اسلام، نگرشى کوتاه بر عملکرد 22 ساله، نیاز آدمیان به پیامبر و امام و حقایق پنهان در آیات قرآن از جمله آثار منتشر شده از سوی این اندیشمند به شمار می‌رود./927/پ203/ج

ارسال نظرات