۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۹۹۵۴۰
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو وحدت و همدلی مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت وحدت و همدلی مسؤولان کشور جهت تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید کرد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی امروز در سومین یادواره شهدای روستای شهدین کلای بخش مرکزی شهرستان آمل، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته است از گردنه ها به راحتی عبور کند، گفت: انقلاب های که در کشورهای دیگر رخ داد به واسطه مردمی نبودن و نداشتن رهبری واحد به بیراهه کشیده شده است.

 

وی با بیان این که دشمنان در دوران انقلاب و با انواع دسیسه های از قبیل کودتای نوژه، واقعه طبس و ترور شخصیت های ارشد مملکتی نتوانستند انقلاب را از مسیر اصلی اش منحرف کنند، بیان داشت: در همه این مراحل دشمن از سوی ستون پنجم یعنی عوامل داخلی اش نتوانست به این انقلاب که ثمره خون های پاک شهدا است ضربه وارد کند.

 

نماینده مجلس خاطرنشان کرد: شرایطی که در کشور حاکم بود نتوانستیم بعد از جنگ هشت سال دفاع مقدس بر مسائل اقتصادی حاکیت داشته باشیم و دشمن از همین طریق توانست ضربه به ما وارد کند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: امثال امیر خسروآریا، خداداد، شهرام جزایری و بابک زنجانی ستون های پنجم دشمن در اقتصادی بودند که خواستند کشور را وابسته به دشمن کنند و اقتصاد را از درون فلج کنند.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان این که در لو رفتن عوامل تخریب اقتصاد کشور به غیر از خدا کسی نتوانست دست آنها را رو کند خاطرنشان کرد: اینها خودشان نتوانستند دست به چنین کارهای را بزنند بلکه بعضی از مدیران عامل بانک ها و همکارانشان دخالت داشتند وحکم اعدام بعضی از اخلالگران اقتصادی بزودی اجرا می شود.

 

یوسفیان ملا با بیان این که اقتصاد مقاومتی مبارزه با فساداست خاطرنشان کرد: کسانیکه در این مسیر گام برمی دارند باید افرادسالم باشند.

 

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت و همدلی مسؤولان به منظور عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید بداخلاقی ها را کنار بگذارند و تنها به دنبال تحقق رهنمودهای رهبری باشند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که همه باید روی نیاز واقعی در بخش اقتصاد توجه کنیم، تصریح کرد: باید از اسراف و تبذیر در اقتصاد خودداری کنیم و سرمایه گذاری را به سمت بخش اقتصادی سوق بدهیم تا با ایجاد اشتغال جلوی بیکاری را در جامعه بگیریم.

 

وی با اشاره به این که دشمن هیچ وقت نمی تواند به ایران عزیز حمله نظامی کند، اضافه کردد:شمن به خیال اینکه کشور ایران مثل کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان و ترکیه است که بتواند با نیروهای مسلح وارد شود و هر کاری که توانست انجام بدهد غافل ازاینکه در دورترین نقاط کشور مردم شهید دادند تا کشورشان را حفظ کنند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان جنگ در پای میز مذاکره با قدرت ایستادگی و از حقوق حقه ایران دفاع کردیم و آلان هم همان را ادامه می دهیم و به لطف خدا و با خون های پاک شهدا موفق خواهیم شد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: دشمن از قدرت نظامی ایران وحشت دارد و اگر به ایران حمله کند نه تنها در ایران بلکه درسراسر جهان با کسانی روبرو خواهند شد که کشور ایران را دوست داشته و به رهبری مقام معظم رهبری ایمان و اعتقاد دارند./950/پ202/ج

ارسال نظرات