۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۹۹۶۴۸

همایش تربیت اسلامی و فضای مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، فراخوان هشتمین همایش سالانه خود را با عنوان «تربیت اسلامی و فضای مجازی؛ چالش‌ها و راهکارها» اعلام کرد.
همايش تربيت اسلامي و فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا، ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، همایش «تربیت اسلامی و فضای مجازی؛ چالش‌ها و راهکارها» را در روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه 1393، در شهر مقدس قم برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، شناخت نظریه‌ها و دیدگاه‌های تربیت اسلامی در فضای مجازی، تبیین فرصت‌ها و چالش‌های فراروی تربیت اسلامی در تعامل با فضای مجازی، تبیین اثرات و پیامدهای تربیتی فناوری‌های نو و فضای مجازی، تبیین راهکارهای توسعه و تعمیق تربیت اسلامی از طریق فضای مجازی و تبیین چگونگی تعاملات حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش و پرورش در بهره‌گیری از فضای مجازی برای تربیت اسلامی محورهای اصلی این همایش علمی است.

این ستاد با اعلام فراخوانی، از عموم محققین و پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت، معلمان، طلاب و دانشجویان دعوت کرده است تا با تدوین مقالات در چارچوب محورهای اعلام شده، در برگزاری کاربردی این همایش مشارکت کنند.

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را تا 15 فروردین 93، از طریق پست الترونیک به نشانی info@hamkariha.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

شایان ذکر است، مقالات برگزیده، علاوه بر ارائه در روز برگزاری همایش، در فصلنامه پژوهش‌های تربیت اسلامی و نیز کتاب حاوی مقالات همایش، چاپ و منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه به نشانی اینترنتی http://www.hamkariha.ir  مراجعه کنند. /997/د102/ع

ارسال نظرات