۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۹۹۹۲۸
مدیر کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

فعالیت دینی 110 مدرسه معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از تاسیس 110 مدرسه معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور از سوی سازمان تبلیغات خبر داد و تصریح کرد: هدایت،حمایت و نظارت بر مدارس علوم اسلامی صدرا به منظور تربیت نیروهایی که در ابعاد تعلیمی و تربیتی دینی بتوانند اثرگزار باشند، صورت می پذیرد.
مدارس معارف اسلامي

حجت الاسلام سید ناصر نوری زاده، مدیر کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با تشریح برخی فعالیت های این سازمان در امور فرهنگی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با حمایت از جمعیت بانوان فرهیخته قصد دارد تا الگوی ایرانی اسلامی از بانوان موفق را در جامعه ارائه کند.

 

وی با تشریح ویژگی های بانوان عضو این تشکل خاطرنشان کرد: بانوی فرهیخته به بانوانی اطلاق می شود که نسبت به منطقه خود آگاهی و اندیشمندی دارد و جبهه فرهنگی زنان را در جهت تقویت ارزشهای دینی ایجاد می کند.

 

این مسؤول از همکاری بیش از هزار و 75 نفر در تشکل بانوان فرهیخته خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قصد داریم تا اعضای تشکل بانوان فرهیخته را تا پایان 95 به هزار و پانصد نفر برسانیم.

 

وی به نمود عینی این حرکت فرهنگی اشاره کرد و گفت: ارائه الگوی زنان مسلمان در قالب عفاف و حجاب نمود پیدا می کند که با فعالیت در حوزه های مختلف بتوانند اثر بخش باشند.

 

حجت الاسلام نوری زاده از حمایت سه ساله سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل بانوان فرهیخته خبر داد و افزود: حمایت از برخی آثار فاخر و ارزشمند در حوزه دینی و اجتماعی بانوان و ارتقای سطح بانوان در مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب از جمله حمایت های سازمان تبلیغات از این جمعیت است.

 

وی ادامه داد: ما به دنبال تصدی گری نیستیم و هدف این است که با توانمند سازی در مسائل فرهنگی و دینی امور فرهنگی به مردم واگذار شود و به همین دلیل در حوزه هایی وارد می شویم که افراد دیگر حضور ندارند.

 

مدیر کل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر که سازمان تبلیغات بر روی برنامه های هشتاد هزار هیأت مذهبی نظارت دارد، افزود: نظارت بر برنامه های سی هزار مسجد در سراسر کشور و همکاری با بیست هزار مبلغ دینی از جمله فعالیت های این سازمان است.

 

وی از تاسیس 110 مدرسه معارف اسلامی صدرا در سراسر  کشور از سوی سازمان تبلیغات خبر داد و تصریح کرد: هدایت،حمایت و نظارت بر مدارس علوم اسلامی صدرا به منظور تربیت نیروهایی که در ابعاد تعلیمی و تربیتی دینی بتوانند اثرگذار باشند، صورت می پذیرد.

 

این مقام مسؤول به فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مجازی پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز سایت تبیان که با 31 درگاه امروز جزء پربیننده ترین سایت های کشور است که محیطی امن و مطمئن را برای دسترسی همگان و به ویژه خانواده ها در فضای مجازی ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام نوری زاده  رسانه ها را ظرفیتی بسیار مناسب برای اثربخشی در حوزه دین و اخلاق و مسائل اجتماعی و فرهنگی برشمرد و گفت: رصد مسائل مهم اجتماعی و دینی در جامعه و تذکر به برخی حساسیت ها، مخاطب شناسی و شناسایی ظرفیت های پنهان مغفول مانده از جمله کارکردهای رسانه ها است./950/ت302/ب

ارسال نظرات