۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۹۹۹۴۰
با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری؛

همایش علمی کاربردی بشیران جوان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش علمی کاربردی بشیران جوان با سخنران آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.
همايش بشيران جوان در دفتر تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش علمی کاربردی بشیران جوان امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با سخنران آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این همایش که با حضور مبلغان جوان اعزامی ایام نوروز برگزار شد، آیت‌الله حسینی بوشهری در سخنانی با بیان این‌که طلاب باید در عرصه‌های مختلف صاحب نظر باشند، طلاب و مبلغان دینی را به مطالعه در تاریخ اسلام، مسائل اعتقادی و تفسیر قرآن توصیه کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مبلغان دینی، اظهار کرد: مبلغان از بیان مسائلی که نمی‌دانند خود داری کرده و درباره آن تحقیق کنند، در حق گویی شهامت داشته و خدا ترس باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به همجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نسل جوان بر ضرورت توجه مببغان به این قشر از جامعه تأکید کرد و گفت: مبلغان نباید ارتباط خود را با جوانان از دست بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحمل سختی‌ها را از دیگر ویژگی‌های مبلغ خواند و افزود: پیامبر اسلام در راه تبلیغ دین سختی‌های فراوانی کشیدند و فرمودند؛ هیچ پیامبری به اندازه من در این مسیر دچار سختی نشد.

حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این همایش با بیان این‌که رهبری نسبت به تبلیغ جوانان اهمیت فراوانی می‌دهند، اظهار کرد: مبلغان جوان باید از فرصت‌های به دست آمده بهترین استفاده را جهت تبدیل شدن به یک مبلغ قوی ببرند.

حجت‌الاسلام روستا آزاد با تأکید بر این‌که دشمنان از هر فرصت و وسیله‌ای برای هجمه وارد کردن به دین استفاده می‌کنند بر ضرورت استفاده مبلغان از فرصت‌های به دست آمده در راه تبلیغ دین تأکید کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این‌:ه امسال ششمین سالی است که دستور اعزام مبلغان جوان از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، گفت: تاکنون 5 هزار و 700 مبلغ جوان برای تبلیغ در نقاط مختلف کشور تشکیل پرونده داده‌اند./927/پ203/ن

ارسال نظرات