۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۹۹۹۴۵

بررسی عملکرد راهیان نور در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه «مقاومت» عملکرد و برنامه ‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور را بررسی می‌کند.
راهيان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف،‌ به مناسبت نامگذاری 20 اسفندماه به عنوان روز ملی راهیان نور در تقویم رسمی کشور، برنامه «مقاومت» به بررسی عملکرد و برنامه‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور می‌پردازد.

در این برنامه سرهنگ حسین رنجکش، معاون طرح، برنامه و بودجه و مجتبی پرمایه معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن مروری بر تاریخچه و برنامه‌های انجام شده در سالهای قبل راهیان نور، آخرین اخبار از ثبت فرهنگی معنوی راهیان نور و تعیین روز ملی راهیان نور، آخرین برنامه ریزی‌ها برای حضور زائران خارجی و داخلی، طرح‌های امنیتی و سلامت زائران مناطق عملیاتی، وظایف کمیته های مختلف ستاد راهیان نور، فعالیت و نقش قوای سه گانه کشور در راهیان نور و آخرین وضعیت راه اندازی شبکه خادمین راهیان نور کشور تشریح می‌شود.

برنامه «مقاومت» کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیرتهیه کنندگی حمید علیخانی و گویندگی رضا حبیبی روزهای چهارشنبه 21 و پنج شنبه 22 اسفند 92 از ساعت 20:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «مقاومت» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./919/د102/ن

 

 

ارسال نظرات