۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۰۰۰۳۹

مصاحبه تخصصی متقاضیان تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: متقاضیان تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان آذربایجان غربی در نخستین مصاحبه تخصصی شرکت کردند.
مصاحبه تخصصی متقاضیان تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی امروز در آیین برگزاری نخستین مصاحبه تخصصی متقاضیان تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت اظهار داشت: بیش از 10 نفر از متقاضیان تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت از شهرستان های میاندوآب، سلماس، سردشت، چایپاره، خوی و شاهین دژ در این مصاحبه شرکت دارند.

 

وی به سطح ارزشیابی مصاحبه شوندگان اشاره کرد و افزود: میزان توانمندی در قرائت، تجوید، ترجمه و مفاهیم، آگاهی و دانش از فعالیت های فرهنگی در حوزه قرآن و عترت، تخصص و مهارت در موضوع فعالیت انتخابی در اساسنامه، طرح و برنامه جهت اداره مؤسسه و میزان تعامل با دیگر مؤسسات قرآن و عترت از مهم ترین سطوح ارزشیابی مصاحبه شوندگان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: ارزیابی آشنایی این افراد با قرآن کریم، ضوابط مدیریتی، تسلط به موضوع فعالیت و سنجش میزان اطلاعات و آگاهی آن ها از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه است.

 

حجت الاسلام کریمی در پایان خاطرنشان کرد: مصاحبه چهار نفر از متقاضیان تاسیس موسسات فرهنگی قرآن و عترت از دوره قبل باقی مانده بود که در این دوره این افراد برای مصاحبه نیز حضور داشته اند.

 

لازم به ذکر است که این مصاحبه به مدت یک روز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات