۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۰۰۱۰۸

ضرب الاجل نمایندگان پارلمان اردن برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان پارلمان گفته اند دولت این کشور تا روز سه‌شنبه هفته آینده فرصت دارند تا سفیر رژیم غاصب ‌صهیونیستی در این کشور را اخراج کند.
سفير اردن

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، سی ‌‌ان ‌ان در گزارشی از ضرب الاجل نمایندگان پارلمان اردن، به دولت این کشور برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشور اردن خبر داد، گفت: نمایندگان پارلمان گفته اند دولت این کشور تا روز سه‌شنبه هفته آینده فرصت دارند تا سفیر اسرائیل را از اردن اخراج کند.

 

براساس این گزارش، بیش از 20 تن از نمایندگان اردنی در جلسه اخیر این پارلمان، نسبت به اخراج سفیر رژیم غاصب صهیونیستی از امان و فراخواندن سفیر اردن از تل‌آویو تأکید کردند.

 

این در حالی است که «عبدالله النسور»،  نخست‌وزیر اردن اعلام کرد که رژیم غاصب صهیونیستی مسؤول قتل قاضی اردنی فلسطینی الاصلی است که روز گذشته به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست های غاصب کشته شده است و این یک جنایت فجیع به شمار می آید.

 

گفتنی است، تعداد زیادی از مردم اردنی عصر دوشنبه در اعتراض به کشته شدن قاضی اردنی مقابل سفارت این رژیم غاصب در شهر امان تظاهرات کردند و از دولت خواستار اخراج سفیر غاصب اسرائیل و لغو پیمان صلح با این رژیم غاصب شد.

 

همچنین تظاهرکنندگان برای تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی تلاش می کردند که نیروهای امنیتی با آنها برخورد کرده و از نزدیک شدن به این سفارت جلوگیری کردند.

 

شایان ذکر است، قاضی زعیتر، نوزده اسفند ماه سال جاری در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه النبی بین کرانه باختری و اردن کشته شد./993/1409/ح

ارسال نظرات