۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۰۱۴۰

هفتمین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه دماوند برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هفتمین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه امام صادق(ع) دماوند امشب با حضور مسؤولان و طلاب و روحانیان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رضا حاج آقايي، مدير مدرسه علميه امام صادق(ع) شهرستان دماوند

حجت الاسلام رضا حاج آقایی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان دماوند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری هفتمین یادواره شهدای روحانی این مدرسه خبر داد و گفت: این مراسم امشب پس از نماز مغرب و عشاء با مسؤولان این شهرستان، در سالن اجتماعات حوزه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس امور مساجد کشور در این محفل حضور می یابد، ادامه داد: حجت الاسلام فرازی از خطبا و راویان برجسته به سخنرانی و روایتگری شهدا و بیان خاطرات دفاع مقدس می پردازد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) با اعلام این که حضور خانواده شهدای روحانی زینت بخش این محفل است، اظهار داشت: شخصیت‌های علمی و حوزوی همچنین استادان و طلاب مدرسه امام صادق(ع) در این مراسم حضور دارند.

 

حجت الاسلام حاج آقایی با اشاره به ضرورت احیای فرهنگ شهادت و این که نسل امروز به ویژه طلاب برای تقویت فکری و روحی نیازمند شخصیت شناسی شهدای روحانی هستند، تصریح کرد: متأسفانه جامعه امروز از الگوهای حقیقی کشور غافل است بر این اساس مسؤولیت مهم اهالی فرهنگ شناساندن ابعاد گوناگون جوانانی است که مظلومانه به دست دشمنان کتب و عقیده این مرز و بوم به شهادت رسیدند./918/پ203/س

ارسال نظرات