۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۰۰۲۰۵
همزمان با روز ملی بزرگداشت شهدا؛

هفتمین یادواره شهدای روحانی حوزه علمیه دماوند برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هفتمین یادواره شهدای طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) دماوند برگزار شد.
حوزه علميه امام صادق دماوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین یادوراه شهدای طلبه و رحانی حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان دماوند، روز گذشته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) و روز ملی بزرگداشت شهدا، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، حجت الاسلام محمد علاءالدینی، امام جمعه شهرستان دماوند، حمیدرضا مشهدی عباسی، نماینده مردم فیروزکوه، دماوند و رودهن در مجلس و جمع زیادی از مسؤولان شهرستان، خانواده های شهدا، طلاب و روحانیان و عموم مردم حضور داشتند.

 

حجت الاسلام فرازی استاد حوزه و دانشگاه و سخنران این مراسم، به تبیین الزامات و عناصر نهضت ها و انقلاب های الهی از دوران پیامبر اکرم(ص) تا قیام حضرت مهدی(عج) پرداخته است.

 

روایتگری شهدا و بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس، قرائت مقاله در وصف شهدا و جانبازان شیمیایی و مداحی از دیگر برنامه های این محفل بود.

 

در بخش دیگری از این مراسم برادر طلبه شهید صادقی، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره، به ذکر خاطراتی از شهیدان صادقی پرداخت.

 

در پایان با اهدای لوح سپاس، از فداکاری ها و ایثارگری های خانواده های معظم شهدای طلبه و روحانی حوزه علمیه دماوند تجلیل شد.

 

گفتنی است، محمد جواد اسفندیاری، سیدمحمد باقری، مجید بهنام، یوسف شاکری، سید حسن شاهچراغی، محمدعلی شرف الدین، رجبعلی صادقی، سید احمد قاسمیان، مجید ولی عابدی و اسماعیل نظر کاظمی، ده شهید طلبه و روحانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان دماوند هستند که «رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته اند و بر منبر هدایت وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساخته اند./918/پ202/س

 

ارسال نظرات