۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۰۰۲۲۴

نظر یک اسقف آمریکایی درباره فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرمت سلاح های کشتار جمعی

خبرگزاری رسا ـ یک اسقف آمریکایی با تاکید بر این که ما به فتوای رهبر جمهوری اسلامی ایران درباره حرمت تولید و بکارگیری سلاح های هسته ای بسیار علاقه مندیم، گفت: می خواهیم پیام این فتوا را برای ملت خود ببریم که چهره اسلام چهره صلح طلب است و با سلاح های کشتار جمعی مخالف است.
هيات آمريکايي ريچارد پيتس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کمیته عدالت و صلح جهانی اسقف های کاتولیک مسیحی ایالات متحده با حضور در شهر مقدس قم با برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و اندیشمندان حوزه و دانشگاه به تبادل نظر و گفت وگو پرداختند.

 

ریچارد پیتس رییس هیات دینی آمریکا تاکید کرد: حضور در شهر مقدس قم و دیدار با علما و اندیشمندان مذهبی ایران و شهر قم را برای خود افتخار می دانیم.

 

ریچارد پیتس گفت: ما می خواهیم نه تنها به جامعه مذهبی بلکه حتی به جامعه سکولار و ضد دینی پیام اسلام و تشیع درباره صلح و عدالت را برسانیم.

 

این اندیشمند مسیحی گفت: مردم تصویر نادرستی از اسلام دارند که باید در کنار این گفت وگوها تصویر جامع و درستی ارائه شود.

 

وی بیان کرد: ارتباط ما با علمای شیعه بسیار حایز اهمیت است و وقتی به کشور خود برگردیم نظرات اسلام و تشیع را درباره صلح بشریت تبیین خواهیم کرد.

 

ریچارد پیتس تاکید کرد: در گذر همین ملاقات ها است که از نزدیک می توانیم واقعیات را دریابیم و به جهانیان منتقل کنیم.

 

مدیر کمیته عدالت و صلح جهانی بیان داشت: برخلاف تنش هایی که وجود دارد این را در دل خود احساس می کنیم.

 

ریچارد با اشاره به مسائل هسته ای تاکید کرد: ما به فتوای آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی درباره حرمت تولید و بکارگیری سلاح های کشتار جمعی خیلی علاقه مندیم و می خواهیم درباره این فتوا صحبت کنیم.

 

وی افزود: می خواهیم پیام این فتوا را برای ملت خود ببریم که چهره اسلام چهره صلح طلب است و با سلاح های کشتار جمعی مخالف است. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات