۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۰۰۵۶۴
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی؛

نمایشگاه راهیان نور گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در خرمشهر آغاز به کار کرد.
راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی جمهوری اسلامی، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و دیگر مسؤولان کشوری و استانی در خرمشهر آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در 45 غرفه با موضوعات فرهنگی، سیاسی و انتظامی، تجهیزات جنگی، پوستر و ماکت های پیرامون دفاع مقدس در ایام تعطیلات نوروز میزبان کاروان های راهیان نور و بازدیدکنندگان است.

رونمایی از سردیس های شهید غلامعلی بایندر، شهید دریادار محمد ابراهیم همتی، شهید ناخدا دوم حسین مولایی، شهید تکاور محمد مختاری از دیگر برنامه آیین افتتاحیه بود.

حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد

در حاشیه این مراسم، حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، در جمع خبرنگاران، با بیان این که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار در حال تأمین امنیت دریایی کشور است، اظهار داشت: ارتقای سطح دفاعی نیروی دریایی برای دفاع از مرزهای کشور و توجه ویژه در آب‌های آزاد جهان یک امر مهم است.

وی به حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد اشاره کرد و گفت: حضور در آب‌های آزاد جهان در راستای تدابیر فرماندهی کل قوا و توسعه امنیت در دریا در دستور کار نیروی دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به گسترش محدوده عملیاتی ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تا اقیانوس اطلس اظهار داشت: تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه شمالی دریای سرخ، کانال سوئز، دریای مدیترانه و اقیانوس از مناطقی است که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن حضور دارد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات