۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۰۰۶۰۶

پیکر امام جمعه موقت اهل سنت زاهدان تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر «مولوی احمد نارویی»، امام جمعه موقت اهل سنت روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و علماء تشیع و تسنن در زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.
تشيع پيکر مولوي نارويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در این مراسم که در محل مصلی اهل سنت زاهدان برگزار شد امام جمعه اهل سنت زاهدان فقدان مولوی نارویی را ضربه سنگینی به مدارس اهل سنت دانست و افزود: مرحوم نارویی تمام زندگیش را وقف خدمت به مردم کرد و رسیدگی به امورات مردم را در اولویت برنامه های روزمره خود گذاشته بود.

«مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی» افزود: مولوی نارویی اهتمام ویژه ای به رفع مسایل و مشکلات خانوادگی دوستان و اهل تسنن داشت و سعی می کرد مسایل مردم را قبل از اینکه به شوراهای حل اختلاف مراجعه کنند از طریق گفت و گو و مردم داری حل و فصل کند.

شایان ذکر است مولوی احمد نارویی، امام جمعه موقت اهل سنت و معاون امور مالی حوزه علمیه مسجد مکی زاهدان بود که روز دوشنبه در سانحه رانندگی در مسیر حصاروئیه درگذشت.

به همین مناسبت نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی مشترک درگذشت وی را تسلیت گفتند که در این پیام آمده است: درگذشت مرحوم مولوی احمد ناروئی، امام جمعه موقت مسجد مکی زاهدان را که در سانحه تصادف به دیار حق شتافت را به بازماندگان آن مرحوم و خاندان محترم ناروئی و عموم مردم و متنفذان از مقام علمی ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال حشر آن فقید مرحوم با اولیای الهی و برای داغدیدگان، صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.940/پ203/ع

ارسال نظرات