۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۰۶۸۰
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی:

کاهش تأثیرپذیری از بحران‌‌های جهانی در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی مسؤولان را به پرهیز از اسراف در بیت ‌المال توصیه کرد و یادآور شد: مسؤولان اجرایی باید وظایف محوله به خود را به شکل ارزنده ای انجام داده و زیر مجموعه ‌های خود را نیز به انجام شایسته وظایف وادارند.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌ الاسلام سید رضی موسوی شکوری، رییس حوزه های علمیه و امام جمعه خوی امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 92 با تبریک سال نو و همچنین تسلیت ایام فاطمیه خواستار توجه مسؤولان اجرایی به منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شد.

 

 

خطیب جمعه خوی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته به موضوع اقتصاد اظهار کرد: به ‌کارگیری عناوین مختلف به منظور پرداختن به موضوع اقتصاد لزوم توجه به این مسأله از سوی مسؤولان و آحاد مردم را بیش از پیش می کند.

 

حجت الاسلام شکوری مبارزه با مفاسد اقتصادی در جامعه را یکی از عوامل تأثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: با تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ایران از وابستگی به نفت خارج شده و به اقتصادی پوبا تبدیل می شود.

 

عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی همچنین بهره‌ گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی داخل کشور را از دیگر موارد مورد توجه در تحقق اقتصلاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و همچنین حل معضلات و مشکلات عمده موجود انگیزه تحقق اقتصاد مقاومتی در میان مردم و مسؤولان را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام شکوری تأکید کرد: مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان و کاهش تأثیرپذیری از بحران‌ های اقتصادی جهانی نیز از دیگر مواردی است که ضرورت تحقق سیاست‌ های کلی اقتصاد مقاومتی را می‌ افزاید.

 

وی در پایان مسؤولان را به پرهیز از اسراف در بیت ‌المال توصیه کرد و یادآور شد: مسؤولان اجرایی باید وظایف محوله به خود را به شکل ارزنده ای انجام داده و زیر مجموعه ‌های خود را نیز به انجام شایسته وظایف وادارند./ 936/پ202/س

ارسال نظرات