۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۰۰۷۱۴
شمخانی:

تجربه‌های دفاع مقدس سرمایه تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر به کارگیری تجربیات دفاع مقدس گفت: با استفاده از تجربه های موفق دفاع مقدس در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان در این جنگ بدون صدا بر دشمنان پیروز شد.
امير دريابان علي شمخاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته با حضور در آیین سال جدید شمسی در جوار شهدای تازه تفحص شده با اشاره به نمایش قدرت ایران در 8 سال دفاع مقدس اظهارداشت: مردم ایران در 8 سال جنگ با پیروی از ولایت فقیه و همبستگی ملی قدرتی را از خود در تاریخ به جای گذاشتند که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: تجربه 8 سال جنگ با ایران برای دشمنان تبدیل به عبرتی شد که تا به امروز آنها را از هرگونه حرکت نظامی علیه ایران بازداشته است.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نیروهای مسلح به سخنان مقام معظم رهبری در باره عبرت گرفتن از تاریخ به عنوان درس طلایی اشاره کرد و گفت: ما باید بدانیم که چه حادثه ای را توسط چه افرادی و با چه ملتی پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم برای آینده خود برنامه ریزی کنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر بکارگیری تجربیات دفاع مقدس گفت: با استفاده از تجربه های موفق دفاع مقدس در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان در این جنگ بدون صدا بر دشمنان پیروز شد.

عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران با بیان این که مردم ایران در دوره های مختلف توانسته اند در مقابل بسج جامعه جهانی ایستادگی کنند بیان داشت: ما در دوره های مختل توانسته ایم با پرداختن به ظرفیت های انسانی خود، پیشروی بر اساس آموزه های دینی و اطاعت از مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان نه تنها پیروز شویم، بلکه امروز بغداد را در اختیار حکومتی شیعی قرار دهیم.

شمخانی جنگ اقتصادی را جنگی بدون باروت و پیشروی تانک ها عنوان کرد و افزود: در این جانیز باید پیروز میدان باشیم به این سبب که ایران تضعیف شده از نظر اقتصادی، ایرانی ذلیل و بی اهمیت خواهد بود.

رییس کمیته سیاست‌های دفاعی امنیتی در پایان تصریح کرد: ما می توانیم از این جنگ خاموش نه تنها قهرمان و الگوسازی کنیم بلکه توانایی رساندن ایران به نقاط طلایی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را نیز داریم./9462/پ202/س

ارسال نظرات