۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۰۰۷۴۳
مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

اعزام طلاب لرستانی به مناطق جنگی تا پایان فروردین ماه

خبرگزاری رسا _ مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از اعزام بیش از سیصد طلبه لرستانی به مناطق جنگی تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد.
کاروان راهيان نور

حجت الاسلام فضل الله نجفی، مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که طرح فرهنگی آموزشی راهیان نور، زندگی ساز و نشان دهنده مسیر حرکتی برای فردای روشن است، بیان داشت: بیش از سیصد طلبه لرستانی تا پایان فروردین ماه به مناطق جنگی اعزام می شود.

وی با بیان این روحانیان و طلاب سفر کاروان راهیان نور نقش بسزایی در بعد معنوی این سفر دارند، گفت: طلاب و روحانیان در سه  بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی، در کاروان‌های راهیان نور حضور می‌یابند.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: اعزام کاروان های دانش آموزی طلاب انجام شده است، در فروردین ماه جاری کاروان های دانشجویی و عمومی اعزام می شوند.

وی با بیان این که کاروان های راهیان نور از تمام مناطق عملیاتی جنوب از جمله شلمچه ، دهلاویه ،طلائیه، اروند و خرمشهر بازدید می‌کنند، بیان داشت: سفر به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب در این اردوی معنوی روحیه ایثار، مقاومت و از جان‌گذشتگی را در وجود خویش تقویت می‌کنند و با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان خواهند کرد.

حجت الاسلام نجفی در ادامه هدف از اعزام این کاروان را آشنایی با مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ شهادت، استقامت، پایداری و الگوگیری از شهدای گرانقدر دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری این اردوها موجب می شود تا جوانان و نوجوانان ما بتوانند از نزدیک دلاورمردی و شهادت‌طلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را نظاره‌گر باشند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مهم ترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های نوجوان و جوان است، خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور بستر مناسبی برای رسیدن به این هدف می باشد./9451/پ203/ع 

ارسال نظرات