۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۰۰۷۹۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

حضور در اردوهای راهیان نور تجدید بیعت با آرمان های شهداست

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان حضور در اردوهای راهیان نور را تجدید بیعت با آرمان های شهدا دانست.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر این که یاد شهدا را باید همیشه زنده نگه داریم، بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب سعادت بشر می شود. 

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور موجب تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان می شود، خاطرنشان کرد: حضور در اردوهای راهیان نور تجدید بیعت با آرمان های شهداست.

حجت الاسلام مبلغی افزود: زائران با حضور در این اردوها روحیه معنوی و اعتقادی خویش را تقویت می کنند.

وی ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تبیین و تشریح الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا را از مهم ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد.

راهیان نور مهم ترین ظرفیت فرهنگی است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که راهیان نور مهم ترین ظرفیت فرهنگی در جامعه هستند، بیان داشت: این اردوها سد محکمی برای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان اسلام است.

وی افزود: زائران در این اردو‌ها با شرایط سخت دوران دفاع مقدس و واقعیات جنگ تحمیلی از نزدیک آشنا شده و رشادت‌ها و ایثار رزمندگان را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج افکار آنان بین آحاد مردم به ویژه جوانان، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور اقشار گوناگون مردم به ویژه جوانان در اردوهای راهیان نور، نشان از همبستگی مردم و آمادگی در برابر خنثی کردن دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام مبلغی بیان داشت: همه باید فداکاری و ایستادگی رزمندگان اسلام و شهدای والامقام را گرامی بداریم و با ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تلاش کنیم روحیه ایثار و رشادت را بین جوانان تقویت کنیم./9451/ت303/ع

ارسال نظرات