۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۲۰۰۸۵۶
رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی:

انقلابی‎های خسته به پیش‌بینی‌های رهبر انقلاب اعتماد کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تأکید بر این که انقلابیون خسته و فرسوده روزی کاملا از غرب مأیوس می شوند، گفت: رمز پیروزی بر دشمنان پایبندی به فرهنگ اهل بیت طاهرین(س) و بصیرت همه جانبه در مقابله با دشمن است.
حجت الاسلام سيد صمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی، شامگاه 13 فرودین در مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) که در مسجد حضرت زهرا(س) پردیسان قم با حضور طلاب و روحانیان برگزار شد، به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اشاره کرد و گفت: این گونه اقدام ها از سوی رهبر معظم انقلاب پیش بینی شده بود، بنابر این نباید فریب دشمن را خورد و به آن خوش بین بود.

 

وی با تأکید بر این که انقلابیون خسته و فرسوده روزی کاملا از غرب مأیوس می شوند، گفت: رمز پیروزی بر دشمنان پایبندی به فرهنگ اهل بیت طاهرین(س) و بصیرت همه جانبه در مقابله با دشمن است.

 

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمن با توطئه های خود فقط می تواند پیروزی نظام اسلامی را به تأخیر بیندازد اما پیروزی نهایی مومنان و مستضعفان حتمی است؛ این پیروزی به یقین در سایه فرهنگ فاطمی تحقق می یابد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران خواب را بر صهیونیست ها و شیطان بزرگ حرام کرده، خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار کاملا نگران و ناآرام به نظر می رسد، امام راحل فرمودند این قرن، قرن غلبه اسلام بر کفر است، این پیام امام راحل امروز در حال تحقق است.

 

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به تحولات جهانی و آشکار شدن ضعف جبهه غرب گفت: امروزه فاطمیون از حالت انزوا و مظلومیت خارج شده اند و نشانه های غلبه اسلام بر استکبار کاملا مشهود است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین برخی نام های حضرت صدیقه طاهره پرداخت و با بیان این که هدف از خلقت حضرت صدیقه طاهره از زبان رسول اکرم(ص) بیان شده است، ابراز داشت: داستان خلقت زهرای اطهر بین جبرییل امین و محمد امین رقم خورده است و سیبی که از سوی خدا به پیامبر هدیه داده شده بود، آغاز ماجرای خلقت نورانی حضرت زهرا بود؛ برای همین است که به حضرت زهرا(س) «انسیه حورا» گفته می شود.

 

کارشناس مسائل دینی با بیان این که پیامبر اکرم(ص) وقتی دخترش را می بوییدند به یاد بهشت می افتادند، ادامه داد: حضرت فاطمه شخصیتی ملکوتی و بهشتی است که فقط به سبب ظاهر دنیایی اش، مجبور بود در دنیا باشد.

 

وی «منصوره» بودن حضرت زهرا را دلیل کافی برای پیروزی مؤمنان و مستضعفان در سراسر گیتی دانست و در ادامه به آیه « وَ یَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ المُؤْمِنُونَ، بِنَصْرِ اللَّهَ یَنْصُرُ مَنْ یَشاءُ» اشاره کرد و گفت: پیروزی نهایی برای پیروان فاطمه(س) و فاطمیون است و محبت نهایی حضرت زهرا و فرزندانش سبب شادی مؤمنان می شود.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: فاطمه زنی جدا شده از آتش و دشمنان خدا است؛ به این معنا که دشمنان او، از محبتش جدا شده هستند و لیاقت این محبت نورانی را ندارند به سبب این که فاطمه(س) مظهر خوبی ها و خیر کثیر است.

 

وی گفت: کسانی که فکر می کنند اگر خوب شوند دشمن ندارند، اشتباه می کنند، خوب ها همیشه دشمن دارند چون خوبی و حق همیشه مورد ستیز دشمنان قرار می گیرد خوب ها همچون حضرت حسین(ع) که در گودال قتلگاه ذبح شد و چه امروز که شیعه را به جرم محبت اهل بیت(ع) سر می برند، مورد دشمنی قرار می گریند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که مفتی های وهابی پول می گیرند و فتوا می دهند و با حقانیت شیعه دشمنی می کنند، آنان را از کسانی دانست که در راه هوا و هوس دنیایی کینه اهل بیت را به دل گرفته اند./918/پ202/س
 

ارسال نظرات