۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۰۰۸۶۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ضرورت حق شناسی نسبت به حضرت زهرا مشهود است

خبرگزاری رسا- حجت الاسلام رحمانی آملی گفت: ضرورت حق شناسی نسبت به حضرت زهرا(س) مشهود است که مردم ما به شکل ارزنده ای به عزاداری این بانوی بزرگوار می پردازند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گردهمایی بزرگ عزاداران و دسته جات عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) که در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با تقدیر از مردم، هیئات مذهبی و روحانیت شهرستان در برپایی باشکوه عزدارای ایام فاطمیه، گفت: همه این ها به برکت انبیا و اولیای الهی، زحمات امام راحل و خون پاک شهدا است.


وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) از مقام ارزنده و والایی برخوردار بوده و پاره تن پیامبر گرامی اسلام است، بیان داشت: ائمه معصومین(ع) آن قدر به حضرت فاطمه زهرا(س) عنایت دارند که در روایات به وفور به چشم می خورد و ما نیز افتخار داریم که پیرو این بانوی بزرگوار دو جهان هستیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حضرت زهرا الگو و بهترین مدافع حریم ولایت است، ادامه داد: اطاعت از مقام ولایت و امامت جزء ویژگی ارزنده  آن بانوی نمونه اسلام بود که ایشان از نور و امامت دفاع کردند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که الگوگیری از سیره حضرت زهرا می تواند نقش ارزنده ای در زندگی انسان ایفا کند، بیان داشت: این بانوی بزرگوار در عفاف و حجاب، تربیت فرزندان، عبادت و سیاست نمونه ای کامل است.


وی با تاکید بر این که بعد از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزاداری ها و برنامه های مذهبی به نحو والایی برگزار می شود، تصریح کرد: طاغوت زمان نمی گذاشتند ما عزاداری و ولایت مدار کنیم که با تلاش های ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر این مهم به شکل شایسته ای در حال انجام است.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که هر سال که می گذرد عزاداری های ما برای خاندان عصمت و طهارت باشکوه تر می شود، گفت: مشاهده می شود که محبان اهل بیت(ع) از هر قشری در صحنه حضور دارند که بدین سبب شاکر خداوند منان هستیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: ضرورت حق شناسی نسبت به حضرت زهرا مشهود است که مردم ما به نحو ارزنده ای به عزاداری این بانوی بزرگوار می پردازند.


 عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهل بیت انسان های پاکی بوده که اگر می خواهیم دنبال انسان مطهر و طاهر برویم این عزیزان هستند، ادامه داد: انبیا و اولیای الهی به عنوان کیمیاگر بوده که وجود ما را طلا می کنند و ما خودمان را دوست داریم که به خوبان دل بستیم.


با بیان این که سعی دشمن در دیروز و امروز آن است که دل مولا را به درد آورد، بیان داشت: دشمن می خواهد ملت شهید پرور ما را از ولایت دور کند ولی به لطف الهی روز به روز به ولایت نزدیک تر می شویم./950/پ202/س

ارسال نظرات