۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۰۰۹۲۸
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مسؤولان در برابر قطعنامه پارلمان اروپا اقدام عملی انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مسؤولان ما باید در برابر یاوه گویی‌های دشمنان محکم بایستند و پاسخ منطقی به آنها بدهند، گفت: اگر در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان از خودمان ضعف نشان داده یا مماشات و مسامحه کنیم مطمئنا طمع دشمنان بیشتر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این قطعنامه‌ نیز همچون سایر موضع گیری‌ها و قطعنامه‌های دیگر استکبار و ایادی ‌آنها بی ارزش است.

وی با بیان این‌که ما به هر اندازه در مقابل استکبار جهانی کوتاه بیاییم آنها جری تر می‌شوند، ابراز کرد: باید فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در این باره همیشه آویزه گوش ما باشد؛ اگر ما در برابر استکبار جهانی ضعف نشان دهیم قطعا آنها جلوتر می‌آیند و این حرکت رو به جلوی دشمن حد و مرزی نخواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اتکای به درون و روی پای خود ایستادن را راهی مناسب برای از بین بردن توطئه‌های دشمنان ذکر کرد و اظهار داشت: نگاه به دورن در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی و بین‌المللی باید مد نظر ما قرار گیرد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این‌که در برابر یاوه گویی‌های دشمنان باید محکم ایستاد و پاسخ منطقی به آنها داد، افزود: مسؤولان ما در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان باید با منطق قاطعانه و مستحکم بایستند و در چنین حالتی است که دشمن از یاوه گویی‌های خود دست برخواهد برداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی تأکید کرد: اگر در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان از خودمان ضعف نشان داده یا مماشات و مسامحه کنیم مطمئنا طمع دشمنان بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این که اتحادیه اروپا با صدور بیانه به دنبال این است که ملت و مسؤولان ما را نسبت به ارزش‌های دینی و اخلاقی آزمایش کند، ابراز کرد: اتحادیه اروپا از ما می‌خواهد اموری را که جزء منفورترین و زشت ترین مسائل دینی ما و به لحاظ ارزشی خط قرمز کل ادیان آسمانی است به رسمیت بشناسیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت ایستادگی قاطعانه مسؤولان در قبال بیانیه اتحادیه اروپا تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید با برخورد قاطعانه خود نشان دهند که جای این یاوه گویی‌ها در برابر ملت شریف و فرهیخته ایران اسلامی نیست.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: ملت مسلمان ایران نیز قطعا تو دهنی محکمی به این‌ یاوه گویی‌ها خواهند زد تا دشمنان از گفته های خود پشیمان شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این‌که ما برای این بیانیه هیچ ارزشی قائل نیستیم، ابراز کرد: این بیانه یاوه گویی‌هایی است که از نظر بین المللی، حقوقی و سیاسی هیچ ارزشی نداشته و حتی ارزش پاسخ دادن نیز ندارد، اما اگر ما در قبال این بیانیه سکوت کنیم در سطح بین المللی تلقی کوتاه آمدن می‌شود، از این رو مسؤولان ما باید موضع گیری کنند و اقدامات عملی نیز انجام دهند تا این اقدامات ناشایست و نسنجیده بار دیگر از آنها صادر نشود./927/ت302/ج

ارسال نظرات