۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۰۱۰۴۹
رییس هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم استقبال از مرزبان ربوده شده بجنوردی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: امروز با ورود رامین حضرتی؛ مرزبان ربوده شده بجنوردی به زادگاه خود؛ مراسم استقبال از وی در ورودی شهر برگزار می شود.
خانواده مرزبان بجنوردي ربوده شده

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به آزادی مرزبانان ربوده شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل و بازگشت آنها به وطن، از برگزاری مراسم استقبال برای ورود رامین حضرتی؛ مرزبان ربوده شده بجنوردی در مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.

 

رامین حضرتی 21 ساله اهل روستای گودالی سلاخ در 18 کیلومتری بجنورد است که غروب هفدهم بهمن ماه پارسال به همراه چهار مرزبان دیگر شامل سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شده و به داخل خاک پاکستان انتقال یافتند.

 

گروهک تروریستی جیش العدل روز شنبه نوزدهم بهمن ماه با انتشار تصاویری، خود مسؤولیت ربودن این پنج مرزبان ایرانی را بر عهده گرفت و یکشنبه سوم فرودین ماه امسال هم این گروهک تروریستی اعلام کرد که جمشید دانایی‌فر یکی از این پنج مرزبان ربوده شده را به علت آن چه که بی توجهی نظام جمهوری اسلامی به خواسته های آنها اعلام شده بود؛ به شهادت رسانده است.

 

سرانجام با تلاش‌های مسؤولان کشوری و محلی و ریش سفیدان و علمای منطقه و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، گروهک تروریستی جیش العدل در روزهای اخیر چهار مرزبان ربوده شده را آزاد کرد که در بین آنها رامین حضرتی 21 ساله، اهل روستای گودالی سلاخ شهرستان بجنورد خراسان شمالی نیز وجود دارد.

 

سرهنگ قربانعلی داوطلب، فرمانده مرزبانی استان خراسان شمالی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،اظهار کرد که هر چهار مرزبان آزاد شده از طریق مرز هوایی به تهران منتقل شده و با توجه به این که همه آنها اهل خراسان هستند؛ با پرواز تهران- مشهد به مرکز خراسان رضوی منتقل می شوند.

 

به گفته وی رامین حضرتی؛ مرزبان ربوده شده بجنوردی نیز امروز از مشهد به بجنورد منتقل می شود، آن گونه که سرهنگ داوطلب می گوید چند نفر از مسؤولان فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی برای انتقال حضرتی به مشهد سفر کرده اند.

 

از طرف دیگر حجت الاسلام سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی استان خراسان شمالی نیز به خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهار کرد که همه مقدمات برای استقبال از رامین حضرتی در بجنورد مهیا شده و با ورود وی به مرکز خراسان شمالی؛ مراسم استقبالی در ورودی شهر بجنورد با حضور مردم و مسؤولان برگزار می شود.

 

همچنین آن گونه که ایوب حضرتی، برادر مرزبان ربوده شده بجنوردی گفته خانواده آنها با شنیدن خبر آزادی رامین حضرتی سجده شکر به جای آورده اند و بی صبرانه منتظر دیدار فرزند خود هستند.

 

جواهر فدایی، مادر رامین حضرتی؛ مرزبان ربوده شده بجنوردی نیز پیش از این گفته بود که برای آزادی فرزندم نذرهای زیادی از جمله گستراندن سفره حضرت ابوالفضل(ع) و نذری امام رضا(ع) کرده ام و اکنون با آزادی فرزندم آنها را ادا می کنم./9314/ت302/ب

ارسال نظرات