۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۰۱۱۴۶

حوزه علمیه زنجان با صدور بیانیه‌ای اقدامات اتحادیه اروپا را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان صبح امروز با صدور بیانیه ای اقدامات مداخله جویانه اخیر اتحادیه اروپا و صدور قطعنامه علیه ایران اسلامی را محکوم کرد.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، صبح امروز مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان با صدور بیانیه ای اقدامات مداخله جویانه اتحادیه اروپا در نگران‌کننده خواندن وضعیت حقوق بشر در کشور و صدور قطعنامه ای با مفاهیم سخیف و طنز آمیز علیه کشورمان را محکوم کرد.

 

در ابتدای این بیانیه تحکم آمیز آمده است: چندی پیش قطعنامه ای با عنوان راهبرد اتحادیه اروپا درباره ایران به تصویب پارلمان این اتحادیه رسید که وضعیت حقوق بشر در ایران اسلامی را نگران کننده خواند و برای همگان پر واضح است که این ورق های به اصطلاح قطعنامه، به اندازه ای خیال پردازانه است که تصویب آن از سوی کشورهای اروپایی آن هم در حالی که این کشورها ضعیف ترین دوران حیات خود را تجربه می کنند فقط با واژه هایی نظیر «خنده دار» و «احمقانه» قابل تفسیر است.

 

در ادامه، این بیانیه، قطعنامه اتحادیه اروپا را مانند کاریکاتور مضحک و فاقد اعتبار حقوقی دانسته و آورده است: آنها در این قطعنامه که مانند کاریکاتوری مضحک و فاقد اعتبار حقوقی است تلاش کرده اند تا ارزش های غیر اخلاقی غرب را به ملت ایران، که با فرهنگ اسلامی عجین شده است، تحمیل کنند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: قطعنامه پارلمانی اتحادیه اروپا به روشنی نشان می دهد که این قطعنامه با رویکردهای منفی خود نمی تواند گام مثبت و سازنده در ایجاد رابطه با ایران اسلامی باشد و لذا ما اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه های استان زنجان نیز همگام با حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن محکومیت قطعنامه مداخله جویانه اروپا، این قطعنامه را نقض حاکمیت ملی و تلاش برای ایجاد خدشه در استقلال کشورمان می دانیم و از وزیر امور خارجه کشور می خواهیم که برخورد قاطعی در قبال این حرکت زشت و سخیف اتحادیه اروپا داشته باشند.

 

در پایان این بیانیه تحکم آمیز تأکید شده است: آمریکا و هواداران داخلی آنها بدانند که در مکتب مقدس و انسان ساز اسلام معیار ارزشمندی در کتاب آسمانی قرآن کریم مانند «لکم دینکم و لی دین» وجود دارد و ما نیز به تأسی از این ملاک ارزشمند الهی اجازه نخواهیم داد که آنها در دین و آئین ما و کشور امام عصر (عج) دخالت داشته باشند و همچنین نخواهیم گذاشت نقشه های شوم خود که مبتنی بر ترویج شیطان پرستی، همجنس گرایی، عدم اعدام سوداگران مرگ و اشرار، آزادی سران فتنه و امثال این خیال های خام را عملی کنند. /949/د102/س

ارسال نظرات