۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۱۶۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه خوزستان:

مدیرانی که جهادی نیستند مسؤولیت قبول نکنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین امام با بیان این که مهم‎ترین شاخصه مدیریت جهادی تلاش مضاعف با دلسوزی و احساس مسؤولیت است، گفت: مدیرانی که روحیه جهادی ندارند یا همگام با مردم شوند یا در رده های مدیریتی جامعه قرار نگیرند.
حجت الاسلام سيد محمد امام، امام جمعه شوش، عضو شوراي حوزه علميه خوزستان
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد امام، امام جمعه شوش، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جدید با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: مدیران با داشتن روحیه جهادی چرخ پیشرفت کشور را به حرکت در آورده و سبب حضور مردم در صحنه های گوناگون اجتماعی شوند.
 
وی با تأکید بر حفظ روحیه جهادی، مهم‎ترین شاخصه مدیریت جهادی را تلاش مضاعف با دلسوزی و احساس مسؤولیت خواند و اظهارداشت: جهاد سازندگی از ارگانهای تشکیل شده از سوی حضرت امام(ره) بود که در سال های نخست تشکیل  انقلاب با حضور در نقاط گوناگون کشور نیازهای روستاییان و مناطق محروم را با روحیه ی جهادی برطرف می کرد.
 
عضو شورای عالی حوزه های علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم روحیه جهادی پایدار بماند باید با برنامه ریزی، زمینه را برای حضور مردم در صحنه تولید و عمران فراهم کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین امام با بیان این که مسؤولان فرهنگی باید خود را با مردم و ارزشهای بزرگ جامعه هماهنگ کنند، عنوان کرد: فضای فرهنگی موجود در دولت و رسانه های عمومی غربی بوده و به این سبب خبرگان ملت در دیدار با مقام معظم رهبری از این موضوع اعلام نارضایتی کردند.
 
وی خطاب به مدیرانی که دارای روحیه جهادی نیستند، توصیه کرد: مدیرانی که دارای روحیه جهادی نیستند یا همگام با مردم شوند و یا این که در رده های مدیریتی جامعه قرار نگیرند.
 
امام جمعه شوش با اشاره به این‎که در رده های مدیریتی جامعه باید یک روحیه ی جهادی و با عزم ملی در رأس امور قرار گیرد افزود: اگر در رده های مدیریتی فردی که روحیه جهادی ندارد به عنوان مدیر قرار گیرد این روحیه خود را نیز به دیگران انتقال داده و آن بخش از جامعه نیز دچار سرخوردگی خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین امام از رسانه ها و مدیران درخواست کرد معنای اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی را ترسیم کرده تا مشکل وابستگی اقتصاد کشور به خارج را با عزم ملی و مدیریت جهادی برطرف کنند./9466/ت303/س
ارسال نظرات