۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۰۱۳۱۰

نام نویسی 1700 جوان خوزستانی برای ورود به حوزه علمیه

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به استقبال جوانان خوزستانی جهت ورود به حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: تا کنون حدود 1700 نفر از طریق سامانه جامع معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی اینترنتی www.howzeh-qom.com نام نویسی کرده اند.
آزمون ورودي حوزه هاي علميه

حجت الاسلام علی آلبوکل، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان 29 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این آزمون ساعت 9 صبح در محل مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

 

وی با بیان این که متقاضیان از  سراسر استان باید جهت شرکت در آزمون در اهواز حضور یابند، اظهار داشت: داوطلبان نیم ساعت پیش از آغاز آزمون در محل جلسه حضور یابند.

 

حجت الاسلام آلبوکل با اشاره به استقبال جوانان خوزستانی جهت ورود به حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: حدود 1700 نفر از طریق سامانه جامع معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی اینترنتی www.howzeh-qom.com نام نویسی کرده اند.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که مهلت نام نویسی تا 22 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه چاپ شده و به همراه مدرک شناسایی معتبر عکس دار، برای ورود به جلسه ضروری است.

 

وی زمان اعلام نتایج اولیه را خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه و گذراندن دوره آموزشی در صورت قبولی طلبه حوزه علمیه خواهند شد.

 

حجت الاسلام آلبوکل با بیان این که بیش از 700 نفر از متقاضیان دارای مدرک دیپلم هستند، اظهار داشت: آزمون در سه مقطع راهنمایی، دبیرستان و دانشجویی برگزار می شود./9464/پ202/س

ارسال نظرات