۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۰۱۳۲۵
سردار خرم:

رهبر معظم انقلاب الگوی معاصر هنرمندان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز هنرمندان باید مقتدای خود، مقام معظم رهبری را که هنرمند بی‌نظیر تاریخ معاصر در عرصه های مختلف شعری و ادبی هستند، الگوی خود قرار دهند.
سردار خرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای هنرمند کشور که در تالار شمس ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آثار شهیدان هنرمند عرصه انقلاب، در طول تاریخ همواره جاودان بوده چراکه آنان با شهادت خود به آثار شان ارزش دادند و آنها را نیز جاودانه ‌تر کردند.

 

 

 وی هنر را حماسه ای یاد کرد که پیامی عمومی و جهانی به همراه داشته و به زمین و زمان خاصی محدود نمی‌شود.

 

 سردار خرم شهداء هنرمند را مصداق حماسه‌آفرینان ماندگار تاریخ عنوان کرد و افزود: امروز هنرمندان باید مقتدای خود، مقام معظم رهبری را که هنرمند بی‌نظیر تاریخ معاصر در عرصه های مختلف شعری و ادبی هستند، الگوی خود قرار دهند.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان این که هنرمندانی همچون شهید سنگی و شهید وفائیان نمونه هایی از شهداء هنرمند هستند، ادامه داد: آثار این شهدا در دوران جوانی شان انسان را متحیر می کرد ولی اکنون آنان ناشناخته اند.

 

وی شهدا را مایه خیر و برکت برای کشور عنوان کرد و گفت: امروز انفاس قدسیه شهدا از خانواده های آنان به مشام ما می ‌رسد و استقامت و پایداری این خانواده ها یاد و خاطره فرزندان آن ها را در ذهن مردم تداعی می کند.

 

سردار خرم در پایان خاطر نشان کرد: امروز هنرمندان می‌توانند با الگوگیری از شهدای هنرمند و رهبر معظم انقلاب، هنر خود را جاودانه کرده و با خلق آثار ماندگار و موثر، به رسالت خود در قبال فرهنگ و افکار جوامع عمل کنند./936/پ202/س 

ارسال نظرات