۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۱۳۳۲
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد؛

لزوم سرمایه گذاری برای توسعه انرژی های خورشیدی و هسته ای

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم برنامه ریزی مسؤولان برای گسترش نیروگاه های برق اتمی و خورشیدی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی دوره افتاده ترین نقاط کشور هم از نعمت برق بهره مند هستند.
آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار کارکنان حراست صنعت برق کشور و مدیران شرکت برق استان قم، نقش برق را در تامین آسایش و رفاه جوامع انکار ناپذیر ارزیابی کرد.

 

وی با بیان این که خوشبختانه در چندین سال گذشته مشکل برق در کشور نداریم، گفت: برخی از کشورهای همسایه ما که از انرژی و منابع الهی نیز بهره مند هستند، در زمینه تامین برق دچار مشکلاتی هستند.

 

این مرجع تقلید اضافه کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز دور افتاده ترین نقاط کشور نیز از نعمت برق بهره مند هستند و کارکنان توانیر و صنعت برق باید قدر این توفیق را بدانند.

 

این مرجع تقلید کار و فعالیت کارکنان صنعت برق را واجب کفایی دانست و تاکید کرد: شما هر قدمی که برای خدمت به مردم برمی دارید ذخیره یوم المعاد شما محسوب می شود و از این جهت باید قدر خود را بدانید.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به انرژی های خورشیدی و نیروگاه های هسته ای، تصریح کرد: انرژی خورشیدی فنا ناپذیر است و ما در کشور باید به این سمت حرکت کنیم و این قبیل برنامه ها را گسترش دهیم.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ما در قم از فعالیت شرکت توزیع نیروی برق راضی هستیم و به سهم خودم از شما تشکر می کنم، برای کارکنان این شرکت آرزوی توفیق کرد. /924/پ202/ح

ارسال نظرات