۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۴۲۳
ویژه طلاب اهوازی؛

دوره آشنایی با وظایف روحانیت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آشنایی با وظایف روحانیت در اهواز ویژه طلاب این شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام حسن آل عامر ، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام حسن آل عامر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آشنایی با وظایف روحانیت ویژه طلاب اهوازی خبر داد و گفت: در این دوره طلاب کلاس هایی در زمینه قرآن، احکام و اخلاق خواهند گذراند.

وی با بیان این که در بخش اخلاقی این دوره، طلاب با مسائلی همانند باید ها و نبایدهای طلبگی و چگونگی تعامل روحانیت با مردم آشنا می شوند، اظهار داشت: دوره آشنایی با وظایف روحانیت در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام آل عامر با بیان این که 150 نفر از طلاب متقاضی ملبس شدن در دوره آشنایی با وظایف روحانیت شرکت خواهند کرد، گفت: این دوره در نیمه نخست اردیبهشت ماه سال جاری، به مدت 4 روز برگزار می شود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان روزهای برگزاری این دوره را چهارشنبه و پنج شنبه عنوان کرد و افزود: طلاب متقاضی برای تلبس باید پایه پنجم حوزه علمیه را با موفقیت به پایان برسانند.

وی مصاحبه شفاهی را از دیگر برنامه های این دوره عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در دوره پس از گذراندن آموزش های تئوری باید در مصاحبه شفاهی شرکت که اگر در این بخش موفق به کسب نمره قبولی شوند به لباس مقدس روحانیت مبلس خواهند شد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات