۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۴۴۳

عصبانیت تروریست ها از پیروزی های ارتش

خبرگزاری رسا ـ بی بی سی به نقل از آقای بشاراسد: با ادامه پیروزی ها تا پایان امسال جنگ تمام خواهد شد.
راهپيمايي مردم سوريه در حمايت از ارتش و دولت

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در شهر حمص سوریه دست‌کم 25 کشته و شماری بیشتر زخمی بر جای گذاشته است.
دو خودروی بمب‌گذاری شده به فاصله حدود نیم ساعت از هم منفجر شدند.
دولت سوریه "تروریست‌ها" را به بمب‌گذاری متهم می‌کند و می‌گوید 107 نفر دیگر در این حادثه زخمی شده‌اند.
هم‌زمان با این انفجارها، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داده که بعد از 18 ساعت درگیری، شهر رنکوس در شمال دمشق، پایتخت سوریه از کنترل نیروهای شورشی خارج شده و تحت کنترل نیروهای امنیتی سوریه قرار گرفته است.
گروه حقوق بشر سوریه از مخالفان دولت قانونی بشاراسد که در لندن مستقر می باشد تاکید کرده است دو خودروی بمبگذاری شده در منطقه‌ای منفجر شده که بیشتر شهروندان سوری ساکن آن، علویان حامی بشار اسد بوده اند.
شبکه تلویزیونی المنار وابسته به حزب‌الله لبنان نیز گزارش داده که ارتش سوریه به دنبال "تروریست‌هایی" است که عامل این انفجار بوده و اکنون به کوه‌های اطراف گریخته‌اند.
در اختیار داشتن کنترل شهر رنکوس و همین‌طور تصرف شهر یبرود در ماه گذشته بی‌شک به تلاش تروریست ها برای در اختیار داشتن کنترل ارتفاعات مرزی قلمون ضربه زیادی زده است.
بی بی سی در ادامه به نقل از آقای بشاراسد افزود: با ادامه پیروزی های اینچنینی تا پایان امسال جنگ تمام خواهد شد.
در سه سال گذشته بیش از 100 هزار نفر در درگیری میان تروریست ها و موافقان حکومت قانونی رئیس جمهوری سوریه جان خود را از دست داده و 9 میلیون نفر نیز آواره شدند.
/1421/1409/ح

ارسال نظرات