۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۴۶۷
امام جمعه رشت:

صدور قطعنامه ضد ایرانی از سوی اتحادیه اروپا رسوایی دیگری برای آنها بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که صدور قطعنامه ضد ایرانی از سوی اتحادیه اروپا رسوایی دیگری برای آنها بود، گفت: بار دیگر ماهیت ضد دینی و انسانی اتحادیه اروپا برای ملت های آزاده جهان آشکار شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا علیه ملت ایران، این قطعنامه را بسیار وقیحانه توصیف کرد و گفت: اروپایی ها با صدور چنین قطعنامه ای ماهیت واقعی خود را به دنیا نشان دادند.

 

وی با بیان این که هیچ کشوری حق دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را ندارد، افزود: گذشت آن دورانی که اروپایی ها و آمریکایی ها خود را قیم ملت ایران می دانستند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران به هیچ کس حق دخالت در امور داخلی و سرنوشت خود را نخواهد داد، تأکید کرد: ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب، در همه صحنه ها و امور مربوط به کشور حضوری تأثیرگذار داشته و دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب کشورهای غربی در بسیاری از امور داخلی کشورمان دخالت می کردند و همین مسأله مانع از پیشرفت و توسعه کشور بود.

 

امام جمعه رشت با بیان این که انقلاب اسلامی روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد، ادامه داد: مردم کشورمان با تکیه بر توان داخلی توانستند امروز به عنوان الگویی در عرصه جهانی مورد توجه جهانیان قرار گیرند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تحریم های ظالمانه غرب در سه دهه اخیر علیه ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که تحریم ها تنها زمینه ای را برای رشد و تعالی ایران اسلامی فراهم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در میان تحریم های غیر قانونی و یک جانبه اروپا و آمریکا امروز عزت و عظمتی دوچندان دارد که موجب قبطه خوردن جهانیان شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی های غرب نخواهد شد، تصریح کرد: مردم کشورمان 35 سال است که مسیر رشد و بالندگی را پیدا کرده و تنها در همان مسیر مشخص حرکت می کند و هیچ قدرتی نمی تواند قطار پیشرفت ایران اسلامی را از ریل خارج کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که صدور قطعنامه ضد ایرانی از سوی اتحادیه اروپا رسوایی دیگری برای آنها بود، ادامه داد: بار دیگر ماهیت ضد دینی و انسانی اتحادیه اروپا برای ملت های آزاده جهان آشکار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی گفت: ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه اجازه بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران را نخواهند داد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار کارکنان سازمان انرژی اتمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب باید همواره مورد توجه و نظر مسؤولان و به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قرار گیرد، بیان داشت: مقام معظم رهبری در این سخنان مهم، بار دیگر بر حق دستیابی ملت ایران به فناوری صلح آمیز هسته ای تأکید کردند.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی اکراین و افغانستان نیست که غرب و آمریکا برای آنها قلدری کنند، ادامه داد: ملت ایران ثابت قدم تر از گذشته مسیر رشد و بالندگی را ادامه خواهد داد وهیچ قدرتی یارای مقابله با این ملت نخواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کشاورزی و مدیریت مصرف آب اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که امسال با کمبود آب مواجه هستیم مدیران و همچنین کشاورزان باید مسیر صرفه جویی را دنبال کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات