۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۱۶۱۶
حجت الاسلام مقدم:

ثبت نام بیش از یک هزار نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: امسال با استقبال خوب جوانان از حوزه های علمیه، بیش از یک هزار نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه آذربایجان غربی ثبت نام کرده و در آزمون شرکت می کنند.
حجت الاسلام مقدم، معاون حوزه علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه در استان اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه علمیه آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی ارومیه برگزار می شود.

 
وی اضافه کرد: آزمون ورودی حوزه علمیه آذربایجان غربی راس ساعت 9 صبح روز 29  فروردین سال جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود.
 
 معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی کامل مسؤولان در مدیریت استان بیان داشت: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون فراهم شده است.
 
وی تصریح کرد: از شرکت کنندگان مورد قبول در آزمون ورودی 300 نفر پذیرش می شود تا برای فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه شوند.
 
حجت الاسلام مقدم از دعوت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و حضور وی در آزمون ورودی خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین قریشی قبل از شروع آزمون مطالبی را به شرکت کنندگان ارائه کرده و اهداف و آرمان های حوزه را برای جوانان شرکت کننده تبیین خواهند کرد.
 
وی افزود: در این آزمون ورودی مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی و استاندار نیز حضور پیدا می کنند تا شاهد رقابت علمی شرکت کنندگان بوده و مایه قوت قلب آنان شوند.
 
معاون واحد های آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به این که مسؤولیت برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه آذربایجان غربی بر عهده مدیر حوزه های علمیه استان است، اظهار داشت: طی حکمی از سوی معاون آموزشی و امور حوزه های علمیه کشور حجت الاسلام قهرمانی به عنوان مسؤول برگزاری آزمون ورودی حوزه های علیمه آذربایجان غربی منصوب شده است.
وی در پایان اعلام کرد: نماینده ای از حوزه علمیه قم در آزمون ورودی حوزه های علمیه استان به عنوان ناظر حضور پیدا می کند./936/ت303/ب
ارسال نظرات