۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۷۵۰
معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان خبر داد؛

همایش ائمه جماعات مساجد زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغ و تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان از برگزاری دومین همایش ائمه جماعات مساجد زنجان خبر داد و گفت: این همایش به منظور دانش افزایی و ارتقاء آگاهی ائمه جماعات نسبت به مسائل روز برگزار می شود.
همايش روحانيون

حجت الاسلام علی ناصر، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در زنجان از برگزاری همایش ائمه جماعات مساجد در زنجان خبر داد و گفت: دومین همایش ائمه جماعات مساجد زنجان 28 فروردین در محل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه هدف از برگزاری همایش ائمه جماعات مساجد را ارتقاء سطح آگاهی ائمه جماعات نسبت به مسائل روز عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای انجام کارهای فرهنگی که یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری انجام کارهای فرهنگی جهادی است این همایش برگزار می شود و هدف از آن دانش افزایی این بزرگواران است که در همین راستا نهادهای مختلف حرکت هایی آغاز نموده اند.

 

معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان در ادامه با بیان نهادهای مرتبط با برگزاری این همایش ها خاطرنشان کرد: این همایش ها با همکاری نهادهایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان و با محوریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان برگزار می شود که مهم ترین دغدغه آنها جبران کمبود آگاهی برخی از ائمه جماعات مساجد است که به هر دلیلی از اخبار و اطلاعات روز آگاهی کمتری دارند که امید است با برگزاری این همایش ها بتوان این کمبودها را جبران کرد.

 

حجت الاسلام ناصر در ادامه با اشاره به مسائل مطرح شده در اولین همایش ائمه جماعات زنجان تصریح کرد: بیشترین توجه اولین همایش در کل بر روی توجیه این بزرگواران برای ایجاد زمینه های همکاری و تعامل بیشتر بود که با سخنرانی برخی از اعضای شورای تبلیغ برگزار شد که البته امیدواریم حداقل بتوانیم هر دو ماه یک بار این همایش ها را برگزار کنیم که شاید بتوان از این طریق مشکلات عمرانی مساجد را هم افزون بر مشکلات فرهنگی حل نمود.

 

وی در پایان با معرفی اعضای شورای تبلیغ در زنجان اظهار داشت: این شورا با فکر اولیه مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان شروع شد که شکر خدا امروز با حضور نماینده دفتر امام جمعه زنجان، مدیر استانی مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان و معاونت تبلیغ این مرکز، نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش زنجان در حال فعالیت است. /949/ت302/ب

ارسال نظرات