۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۱۸۲۱

نشست مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تهران در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران حجت‌الاسلام سید‌ محمد‌رضا آقامیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در این نشست تبلیغ خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و ساماندهی مبلغان، آموزش و اعزام آنها را از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت فرهنگی مدارس علمیه برشمرد.

سهیلا کریم‌زاده معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران در ادامه این نشست به تبیین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه پرداخت.

وی برگزاری نشست‌های اخلاقی در مدارس علمیه را از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و افزود: همه ما نیازمند پند و نصیحت هستیم و اهمیت به مباحث اخلاق و تهذیب در مدارس، نقش بسزایی در تربیت طلاب دارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران نوع رفتار و عملکرد مدیران، معاونین، اساتید و مسئولین مدارس علمیه را مهم برشمرد و ابراز داشت: اخلاق و رفتار و عملکرد شما نقش مهمی در الگوگیری طلاب دارد.

در این نشست حجت‌الاسلام حمید محمدی موسس واحد حوزوی رفیعه‌المصطفی در مورد راه‌اندازی مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران در تهران به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام محمدی ضمن تبیین محتوا و رشته‌های تخصصی این مقطع افزود: ثبت نام مقطع سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران از  فروردین‌ماه سال 93 آغاز خواهد شد و برای ورود به این عرصه ارائه مدرک علمی سطح سه الزامی است.

وی در پایان افزود: طلاب سطح سه که تاکنون موفق به دفاع از پایان‌نامه خود نشده‌اند چنانچه درخواست دفاع نمایند و تا مهر‌ماه سال 93 از پایان نامه خود دفاع کنند، می‌توانند در این مقطع ثبت نام کنند./978/د102/ع

 

ارسال نظرات